وزرای خارجه ایران و امارات در تماسی ضمن بررسی اهمیت رساندن کمک‌های امدادی و پزشکی به ساکنان غزه با سرعت بالا و به شکل امن و پایدار، درباره اوضاع جاری این منطقه در سایه آتش بس موقت میان حماس و اسرائیل گفت و گو کردند.

ایران و امارات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم امیرعبداللهیان و بن زاید همچنین پرونده مقابله با تغییرات آب و هوایی و تلاش‌های جهانی انجام شده در این راستا و در چارچوب میزبانی امارات از کنفرانس آب و هوای سازمان ملل COP28 که فردا در شهر اکسپوی دبی آغاز می شود را بررسی کردند.

کد خبر 811877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین خیانتکار با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟ وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم.
  • اعتراض IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    تحریم‌های آمریکا علیه 20 شخص و نهاد ایرانی/ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد/ و باز هم 100 درصد آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و از سال 1357تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    کودک کشی صهیونیست ها و با حمایت آمریکا و غرب در جنین و غزه با نام مقابله با نیروهای مقاومت برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.