وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به ادامه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه گفت: خون بر شمشیر پیروز است.

حسین امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان شامگاه یکشنبه ۱۲ آذرماه در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به تحولات اخیر اراضی اشغالی و ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه نوشت: خون بر شمشیر پیروز است.

براساس این گزارش، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این مطلب کوتاه از هشتگ کربلای غزه استفاده کرده است.

دور جدید حملات رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه از روز جمعه و بعد از عدم تمدید آتش‌بس آغاز شده است.

توییت امیرعبداللهیان دقایقی پیش از دیدار با وزیر خارجه عمان

کد خبر 812839
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    16 0
    عناصر القاعده و داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش هنوز در افغانستان فعال هستند
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    11 0
    دولت آمریکا شریک اسرائیل در نسل کشی‌های غزه است. ارتش آمریکا شریک اسرائیل در نسل کشی‌های غزه است.
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    15 1
    ایران متأسفانه از سال 1359 تاکنون مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    16 0
    آمریکا رسما از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا رسما از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. NT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو ترکیه رسما از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. در این مدت 13 سال بیش از 999 هزار تروریست از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه و عراق شده‌اند و همچنان نیز ادامه دارد. چرا رسانه‌های بیگانه از سال 2011 تاکنون که در مورد جنایت های تروریستهای وابسته به ترکیه در سوریه سکوت می‌کنند؟
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    14 0
    1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. 2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    12 0
    ادامه جنایت‌های صهیونیست‌ها و آمریکا در غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای اسلامی و هم سازمان های بین المللی بوده است.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    12 0
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰/ اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 76 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    13 0
    اردن از سال 2011 تاکنون پایگاه اصلی برای آمریکا، اروپا، داعش و سایه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    14 0
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش وحشی را وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه وارد کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    12 1
    آمریکا جنایتکار به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    11 1
    حرف و شعار حکومت نظام جمهوری اسلامی در سال 57 مبارزه با آمریکا بود سوال اینجاست که پس چرا دولت حسن روحانی با آمریکا و یا دشمن شیطان مذاکره کرده است.
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    9 0
    داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت