«آیا به پسر خودت اجازه می‌دهی این آهنگ‌ها را گوش کند؟» این سؤالی است که کاربران در فضای مجازی از خواننده لس‌آنجلسی، پرسیده‌اند.

ساسی

به گزارش همشهری آنلاین، ‌چندروزی است که موزیک ویدئو جدید ساسان حیدری معروف به «ساسی مانکن»، به دلیل داشتن محتوای ۱۸+ و هدف‌گیری کودکان و نوجوانان، مورد انتقاد بخش زیادی از مردم و رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

یکی از سؤالاتی که مخاطبان در فضای مجازی از این خواننده مبتذل پرسیده‌اند؛ این است: «آیا به پسر خودت اجازه می‌دهی این آهنگ‌ها را گوش کند؟» بیتا همسر ساسی در ویدئویی در واکنش به این سؤال کاربران گفته : «بله من اجازه می‌دهم که دایان این نوع موزیک‌ها را گوش کند. آدم باید بتواند ذهنش را باز و درک کند که این آهنگ‌ها فقط جنبه فان دارد و نباید سخت بگیریم. در آهنگ‌های خارجی، بدتر از اینها گفته می‌شود. مگر مردم ایران آهنگ‌های خارجی گوش نمی‌دهند؟»

این پاسخ، واکنش‌های تند کاربران را درپی داشت و بسیاری در بخش نظرات به این موضوع نقد کردند.

آیا همسر ساسی مانکن اجازه می‌دهد پسرشان این موزیک‌ها را گوش کند؟ | هدف‌گیری کودکان و نوجوانان با محتوای ۱۸+

یکی از کاربران در واکنش به صحبت‌های «بیتا» نوشت: «دیگه بچه ساسی، پروفسور سمیعی نمیشه که... یکی میشه مثل خود ساسی.»

آیا همسر ساسی مانکن اجازه می‌دهد پسرشان این موزیک‌ها را گوش کند؟ | هدف‌گیری کودکان و نوجوانان با محتوای ۱۸+

کاربر دیگری عنوان کرد: «ما چقدر بدبخت شدیم که این خانم بیاد صحبت کنه و بگه که این آهنگ فانه... خیلی الکی و بیخود حرف زدی.»

آیا همسر ساسی مانکن اجازه می‌دهد پسرشان این موزیک‌ها را گوش کند؟ | هدف‌گیری کودکان و نوجوانان با محتوای ۱۸+

حتی برخی‌ها به این مقایسه بیتا که گفته بود: «در آهنگ‌های خارجی بدتر از این‌ها گفته می‌شود، مگر ایرانی‌ها موزیک خارجی گوش نمی‌دهند!؟» اعتراض کرده و گفته‌اند: «کار اشتباه، اشتباه است... اینکه در خارج هم کسانی این کار رو می‌کنن که باعث نمیشه کار اشتباه درست باشد... اگر در خارج هم این کار رو می‌کنن خب اشتباه است... عقل باید درست و غلط رو تعیین بکنه نه خارج...کودک و نوجوان چه تشخیصی داره که بگه این فانه...»

آیا همسر ساسی مانکن اجازه می‌دهد پسرشان این موزیک‌ها را گوش کند؟ | هدف‌گیری کودکان و نوجوانان با محتوای ۱۸+

کد خبر 813358
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    7 2
    چه خوش گفت آن بزرگروار که در خصوص این خواننده مبتذل فرمود : ساس موسیقی ایران .
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    9 2
    عاجزانه از تیم تحریره همشهری تقاضا داریم این اخبار زرد و سخیف را در روزنامه رسمی کشور منتشر نکنند . حیف است همشهری با این همه مخاطبی که دارد به لجن آلوده شود
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 4
    همین که تو همسر ساسی هستی خودش جواب کامل هست!
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    4 2
    خانوادگی حال به هم زنند
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 3
    حیف اون بچه مظلوم که زیر دست اینا بزرگ بشه صلاحیت ندارند بهزیستی نباید بذاره
  • ازبوشهر IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    3 5
    من در ۴۸ ساعت گذشته از حدودا ۲۰۰۰نفر پیرامون موزیک ساسی مانکن پرسیدم حتی یک نفر که اکثر تحصیلات آکادمیک داشتن ایرادی ابراز نمیکردن ، فقط میگفتن حال خرابمون سر جا میاره واینقدر که برخی آدم معلوم الحال قضیه را جدی گرفتن ۹۹درصد جامعه این ترانه براشون محلی از اعراب نداشت و به دید شادبودن نگاه میکردن البته نون برخی در این هیاهوها پخته میشه
  • منصف US ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    5 1
    گیریم بد باشه، ساسی، تتل و...،اينا محصول این دوره اند، اگه خواننده های متعهد ما رانده نمی‌شدند، میشد تو مملکت بخونند و نسل بعدی خود را تربیت کنند یکدفعه علف هرزهایی مثل ساسی و تتل گل بی خار در نظر گرفته نمیشدن. مطمئنا ساسی های بعدی خواهند آمد و این یک امر عامدانه برای تیشه زدن به تتمه دین و خانواده، انسانیت هست.
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      0 0
      حالا خوبه همین ساسی بی فرهنگ کثیف وفاجعه رفیق فابریک ابی یکی از اون خواننده های متعهد ی!!! هست که طرد شده! همشون سروته یه کرباسن! البته کرباس ساسی از همشون فجیع تره