همشهری آنلاین: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام ، استخر و سونا با حضور 14 کشور آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر در این نمایشگاه 195 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی جدیدترین تولیدات خود را در زمینه کابینت، سینک‌های ظرف شویی، دستگاه‌های تهویه، انواع شیرآلات، انواع سامانه های نورپردازی، دستگاه های پخت و پز، انواع کفپوش، تجهیزات استخر، سکوهای شیرجه و دستگاه ها تصفیه آب ارائه کرده‌اند.

آلمان، اسپانیا، ترکیه، فرانسه، کره جنوبی، سنگاپور، انگلستان، هلند، ایتالیا، برزیل، چین، هنگ کنگ، مالزی و ژاپن کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

دبیر هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، استخر و سونا گفت: حجم سرمایه گذاری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این صنعت، حدود 400 میلیارد دلار است.

امینیان با بیان اینکه صنعت آشپزخانه، حمام، استخر و سونا در ایران سابقه 55 ساله دارد، گفت: در حال حاضر سالانه حدود 13 تریلیون ریال انواع صنایع آشپزخانه، حمام و استخر و سونا در کشور تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

وی افزود: دولت همواره از این صنعت و تولید داخلی حمایت کرده و زمینه جذب سرمایه های خارجی را فراهم کرده است.

امینیان با اشاره به اینکه واردات این بخش در سال گذشته بیش از 400 میلیون دلار بود گفت: سال گذشته با 15 درصد افزایش صادرات، رقم صادرات این محصولات به 130 میلیون دلار رسید.

عراق، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، منطقه قفقاز، برخی کشورهای آفریقائی و امریکای لاتین، بازار صادرات صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، استخر و سونا ایران هستند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، استخر و سونا تا بیست و هفتم اردیبهشت از ساعت 9 تا 18 آماده بازدید علاقه مندان است. 

کد خبر 81338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز