نمایشگاه ساعت از ۱۵ آذر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران آغاز به کار کرده و قرار است که میهمانانی به نمایندگی از برندهای مطرح دنیا و تولیدکنندگان شناخته شده ساعت، در این رویداد حاضر شوند.

ساعت

به گزارش همشهری آنلاین، آنهایی که به‌اصطلاح «ساعت باز» هستند، خوب می‌دانند که هیچ‌کدام از ساعت‌های دیجیتال و هوشمند جای ساعت‌های قدیمی و عقربه‌ای را نمی‌گیرد. ساعت از آن چیزهایی است که علاقه‌مندان زیادی دارد و قدیمی‌ترهایش، یادگاری‌هایی است که از پدرها و پدربزرگ‌ها برای نسل بعد مانده و جدیدترهایش، در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف، روی مچ جوان‌ها خودنمایی می‌کند.

همه اینها را گفتیم تا بگوییم از روز گذشته نمایشگاهی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار شده با عنوان نمایشگاه ساعت تهران که پنجمین دوره‌اش را می‌گذراند. این نمایشگاه در اصل برای تولیدکنندگان ساعت و صنایع وابسته برپا شده و قرار است که میهمانانی به نمایندگی از برندهای مطرح دنیا و تولیدکنندگان شناخته شده ساعت، در این رویداد حاضر شوند، در واقع نمایندگانی از کشورهای سوییس، ایتالیا، بلژیک، چین، آلمان، انگلیس، هنگ‌کنگ، تایوان، ترکیه، امارات، کره‌جنوبی و فرانسه برای رایزنی با غرفه‌داران در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب حاضر می‌شوند و وظیفه توسعه روابط تجاری با غرفه‌داران را دارند یا دنبال ایجاد ارتباط با فعالان صنعت ساعت در ایران هستند.

بیشتر بخوانید:

اما با این همه، بازدید از این نمایشگاه برای همه آزاد است و آنهایی که به ساعت علاقه ویژه‌ای دارند هم می‌توانند ساعت‌ها در دنیای ساعت‌های متنوع و رنگارنگ قدم بزنند و کیف کنند، چراکه ۱۱۰برند مرتبط در قالب ۴۱غرفه در نمایشگاه ساعت فعال خواهند بود. پس فرصت را از دست ندهید، چون این نمایشگاه فقط تا روز شنبه ۱۸آذرماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برپاست و روز آخر هم ساعت در برخی از غرفه‌ها فروخته می‌شود.

کد خبر 813803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha