وضعیت برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با مصر مبهم است. تیم ملی فوتبال کشورمان پس از قطعی شدن دیدار با اندونزی پشت درهای بسته کمپ الریان قطر در تاریخ ۱۹ دی که آخرین بازی تدارکاتی‌اش پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود، درصدد است یک بازی هم در تاریخ ۱۴دی انجام بدهد.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین،فدراسیون کشورمان در روزهای اخیر مذاکراتی را با برخی کشورهای آفریقایی انجام داده و حتی حاضر است شاگردان قلعه‌نویی در امارات یک بازی برگزار کنند.

امروز از تیم ملی مصر به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی فدراسیون برای این بازی دوستانه نام برده شد. هرچند مذاکرات طرفین هنوز به توافق منجر نشده اما به تازگی روی ویتوریا، سرمربی پرتغالی مصر پیشنهاد دیدار با ژاپن را رد و از مسئولان فدراسیون این کشور درخواست کرده با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های آفریقا شرایط برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های این قاره را فراهم کنند.

حال باید دید مصری‌ها که در گروه B جام ملت‌ها باید به مصاف کیپ‌ورد، غنا و موزامبیک بروند، پیشنهاد ایران را قبول می‌کنند یا ویتوریا همچنان تمایل دارد تیمش مقابل حریفی آفریقایی قرار بگیرد.

کد خبر 814383
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آمین IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اگر پرسپولیس بازیکن مصدوم نداشت تو آسیا صعود میکردپورعلی امیری سلمانی عالیشاه سرلک بازیکنان مصدوم پرسپولیس هستند
  • خسروپرویز IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    پرسپولیس اگر تیم منتخب جهان را هم داشته باشه با افکار این مربی مقامی بهتر از سومی در گروه چهار تیمی نخواهد داشت بازیکنی که آماده نباشه و کادر فنی در ریکاوری این بازیکنان سن بالا موفق عمل نکند نتیجه اش میشه مصدومیت پشت مصدومیت،چرا بازیکنای مطرح و حرفه ای دنیا کمتر دچار مصدومیت میشن چون حتی بعد از بازی هم زیر نظر کادر مربی هستند و هیچ بازیکن حرفه ای ساعت یازده شب را ندیده، اما در فوتبال ایران مربی اعلام میکند که ما کاری به بازیکن غیر از ساعات تمرین ومسابقه نداریم و میشود این چیزی که الان هست
  • هادی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ژاپن عددی نیست که با ایران بازی کنه ایران نابود میکند خخخخ