رئیس مجلس در پیامی حملهٔ تروریستی به نیروهای غیور انتظامی راسک را محکوم کرد و گفت: لازم است نیروهای امنیتی وانتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

قالیباف

رئیس مجلس در پیامی حملهٔ تروریستی به نیروهای غیور انتظامی راسک را محکوم کرد و گفت: لازم است نیروهای امنیتی وانتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وقوع جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک، استان سیستان‌وبلوچستان، که موجب شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور و رشید فراجا شد،‌ باعث تأثر فراوان گردید.

ارتکاب حوادث و جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرزوبوم از سوی دشمنان پلید و گروهک‌های تکفیری و شرور تازگی نداشته و آنان همواره با اقدامات خود تلاش کرده‌اند در ارادهٔ ملت ایران خدشه وارد سازند. اما بدانند این تحرکات بی‌اثر با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد. لازم است نیروهای امنیتی وانتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سربازان رشید و جان‌برکف به مقام معظم رهبری،‌ فرماندهی انتظامی کشور، مردم شریف سیستان‌وبلوچستان و خانوادهٔ معزز آنان، درجات رفیع و رضوان الهی برای شهیدان سرافراز و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی»

کد خبر 816081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون از همه گروه های تروریستی در افغانستان، پاکستان و منطقه همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق پاکستان وارد ایران می شوند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    رئیس مقننه چه دخلی به مسائل امنیتی کشور داره؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    مقر اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و امارات در پاکستان است دولت پاکستان هم بابت حضور گروهک در خاک پاکستان از برخی کشورهای عربی پول می گیرد.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    تروریست‌ها با حمایت آمریکا و متحدانش در شهرستان راسک جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند. تروریست‌ها با حمایت آمریکا و متحدانش در استان سیستان و بلوچستان جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    گروهک تروریستی جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است..