کاخ سفید اعلام کرد: ما در وضعیتی نیستیم که بتوانیم بگوییم توافق قریب الوقوعی در مورد آتش بس انسانی جدید در غزه وجود دارد.

جان کربی

به گزارش همشهری آنلاین، جان کربی، سخنگوی کاخ سفید گفت: ارتش اسرائیل به اینکه گروگان‌ها را اشتباهاً کشته، اذعان کرد و ارتش در حال انجام تحقیقات جنایی در خصوص این وضعیت فاجعه بار و دشوار است.

وی افزود: ما در وضعیتی نیستیم که بتوانیم بگوییم توافق قریب الوقوعی در خصوص آتش بس انسانی جدید وجود دارد. ما به تلاش برای دستیابی به توافق آتش بس انسانی جدید ادامه می‌دهیم.

جان کربی گفت: ما با اسرائیلی‌ها در خصوص فعالیت‌ها در مرزها با لبنان در تماس هستیم و از نزدیک این فعالیت‌ها را زیر نظر داریم.

وی افزود: ما نگرانی خود را به اسرائیلی‌ها نسبت به اینکه یک زن و دختر مسیحی در داخل کلیسایی در غزه توسط یک سرباز اسرائیلی کشته شدند، انتقال دادیم.

با وجود اینکه تا به الان ده‌ها خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند، جان کربی مدعی شد: ما شاخص‌هایی مبنی بر اینکه اسرائیل خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد، در اختیار نداریم.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید در بخشی از سخنانش مدعی شد که رژیم صهیونیستی از روی عمد غیرنظامیان را در غزه هدف قرار نمی‌دهد.

این ادعا در حالی است که آمارها حاکی از آن است که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی در غزه از ۱۹ هزار نفر فراتر رفته که ۷۰ درصد آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند اما «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه دوشنبه گفت که رژیم صهیونیستی از روی عمد غیرنظامیان را در غزه نمی‌کُشد.

کد خبر 816858
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حسین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    عربها چقدر بی عقلا که هنوز هم آمریکا رو قبول دارندوقتی آمریکا خلاف هشتاد تانود درصد کشورهای دنیا یکجانبه هرطور دلش میخواد رفتار می‌کنه.این بی حرمتی بتوان کشورهایی هست که در سازمان ملل به آتش بس رای دادن.وافسوس که هنوز هم عربها بخودشون میومدن.تادیرنشده باید بنغع فلسطین کاری کنند.اگر حماس مشگل پیدا کنه سالهای سال اسراییل به عربها زور خواهد گفت