استاد دانشگاه صنعتی شریف استعفای عبدالرسول پورعباس از ریاست سازمان سنجش آموزش کشور پس از حکم بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور را درست دانست.

مهدی گلشنی

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای اخیر اخبار مربوط به صدور حکم یکی از شعب دیوان عدالت اداری در زمینه بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب در آزمون سراسری سال‌های گذشته منتشر شد، عبدالرسول پورعباس رئیس مستعفی سازمان سنجش آموزش کشور نیز در پی رأی دیوان عدالت اداری اعلام کرد که توان اجرای حکمی با این حجم از بازگشت داوطلبان شبهه دار را ندارد و این کار را به شخص دیگری واگذار می‌کند.چ

پس از صدور حکم یکی از شعب دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور و استعفای عبدالرسول پورعباس از ریاست سازمان سنجش آموزش کشور، مهدی گلشنی ، استاد دانشگاه صنعتی شریف این مسأله را فاجعه تاریخ آموزش عالی کشور دانست.

مهدی گلشنی استاد دانشگاه صنعتی شریف و عضو سابق شورایعالی انقلاب فرهنگی ، اقدام پورعباس در استعفا از ریاست سازمان سنجش را اقدام درستی عنوان کرد و گفت: اگر حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب کنکور اتفاق بیفتد این اقدام در تاریخ آموزش عالی ثبت خواهد شد.

کد خبر 819067
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • پگاه IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    6 0
    کاش همه مسئولین ادارات وسازمانها بخصوص سازمان تامین اجتماعی هم در برابر آرای خلاف قانون دیوان عدالت اداری بخاطر حفظ حقوق مشترکان صندوق تأمین اجتماعی استعفا می‌دادند.
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    4 0
    هرچه اندیشمندان و متفکران و دلسوزان فریاد بزنند بی خیال تصمیم گیران!!
  • ناشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 0
    خودشون سوال می فروشن خودشون صندلی می فروشن وهزار دیگه بعدادعای عدالت اسلامی می کنن به فکر روز قیامت باشین
  • قدرت نعمت الله IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 0
    سلام ،درود برشرف مرد با عزت ،از جمله کارهای خیلی نادر در کشور که وفای به عهد کرد تا در پیشگاه خداوند متعال شرمنده نباشد. عدالت را ایشان اجرا کرد نه دیوان عدالت