شهردار تهران گفت: مسئولینی در این کشور تکیه بر قدرت زدند که با وادادگی در مقابل آمریکا و کشور های زیاده خواهی اروپایی شروع به معامله کردند برجام یکی از این برگها بود اما آنها قانع نبودند و رئیس جمهور قبلی این کشور صحبت از برجام ۲ و ۳ کرد.

زاكاني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که بعدازظهر امروز- شنبه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۲- در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است، اظهار کرد: ۱۴ سال پیش در چنین روزی طومار فتنه گران در ایران اسلامی با حضور مردم بسته شد.

وی با اعلام اینکه ما در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سرباز دین و میهن قرار داریم و همچنین در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) هستیم، یادآور شد: ما به مکتب اهل بیت مفخریم؛ هررهی در مکتب اهل بیت باشد بن بست ندارد.

زاکانی با بیان اینکه ما در این ایام در سوگ مردم فلسطین و سردار سید رضی موسوی هستیم، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۸۰ روز از خون آشامی رژیم صهیونیست می گذرد که شهادت بیش از ۲۰ هزار نفر از مظلومان فلسطینی را توسط رژیم کودک کش اسرائیل و دیگر عناصر شامل آمریکا و دیگر کودک کشان به دنبال داشته است. این اتفاق پیروزی نیست بلکه شکست بزرگی است و رژیم صهیونیستی باید این شکست را بپذیرد.

زاکانی با بیان اینکه اگر شهادت حاج قاسم برای آمریکایی ها امنیت، آرامش و حضور مستمر در منطقه را به دنبال داشت، حتما شهادت سید رضی موسوی هم برای آمریکا برکاتی خواهد داشت، گفت: امروز آمریکا پشیمان تر از هر روزی است و بی شک رژیم کودک کش اسرائیل نیز انگشت بر دهان خواهد داشت و نالان این ایام را پشت سر می گذارد.

دشمنان یک لحظه از تقابل با انقلاب و جنایت علیه آن دست نکشیده‌اند

وی افزود: در زمان انقلاب اسلامی پایگاه جهانی در قالب آزادی ملت ها و تمام انسان ها از دست استکبار با احیای دین و معنویت آغاز شد و مورد کینه دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفت. دشمنان یک لحظه از تقابل با این انقلاب و ذره ای از جنایت علیه انقلاب دست نکشیده‌اند.

ایستادگی ملت ایران باطل السحر دشمنان

زاکانی با تأکید بر اینکه ملت شریف ایران در مقابل آمریکای جنایتکار به عنوان رأس فتنه و باطل و سیاهکاری های دشمنان ایستادگی کرد، گفت: ملت رشید ایران در برابر این دوگانگی اعتراض کرد و یک لحظه سکوت نکرد و با حضور خود باطل السحر دشمنان انقلاب شد.

وی با اعلام اینکه مردم در خط دفاع از انقلاب اسلامی برخاستند، اظهار کرد: امروز گردهم آمدیم تا در روز بصیرت و آگاهی و میثاق با امام و مقام معظم رهبری مروری بر جنایات رژیم صهیونیستی داشته باشیم.

شهردار تهران با بیان اینکه آمریکا در سابقه ننگین خود کودتای سال ۱۳۳۲ را رقم زد و از رژیم ستمشاهی حمایت کرد و طوماری از سیاهی ها را ایجاد کرد، در زمان انقلاب ساکت ننشست، یادآور شد: آمریکا مقابل امام و مردم ایستاد اما انقلاب به پیروزی رسید و با این وجود دشمنی آمریکا به پایان نرسید و با ترور، جنگ هشت ساله این اقدامات ادامه یافت اما شکست و ناکامی پس از شکست و ناکامی رقم خورد با این حال عبرت نگرفت و به دنبال جنگ نرم رفت.

وی با بیان اینکه با شروع یک جنگ ترکیبی تمام ارکان پس از ۴۵ سال مورد هدف قرار گرفت، تصریح کرد: دشمن با ایجاد جریانات انحرافی و باورهای غلط در رابطه با دین و مخدوش کردن نگاه امامین انقلاب اسلامی در مواجهه مستقیم با این امامین گام برداشت؛ امیدواریم پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن سپرده شود.

زاکانی تاکید کرد: امیدواریم پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن سپرده شود.

شهردار پایتخت ادامه داد: آمریکا از شکست های خود درس نگرفت و دشمنی خود را توسط برخی از مسئولین که از سر غفلت یا خودباختگی و ارتباط و وابستگی به غرب در کشور بر قدرت تکیه زدند و حاکمیت دوگانه را در بطن حاکمیت سپری کردند، ادامه داد.

وی گفت: دهه ۷۰ به یک بهانه واهی یک مانور محدود بر علیه حاکمیت و حکومت در برخی از شهرها شکل گرفت، اما در ۲۳ تیر ۷۸ حضور مردم این پرونده را نیز بست. برنامه های آمریکا ادامه‌دار بود و اوج این برنامه ها در فتنه ۸۸ و با در برابر هم قرار دادن مردم به واسطه یک دروغ سیاسی، زیاده خواهی و قدرت طلبی برخی از خواص در جامعه، با یک تقابل بین مردم شکل گرفت.

فتنه۸۸ به دشمن اجازه داد تا از آن به بعد بدترین تحریم‌ها را علیه کشور اعمال کند


شهردار تهران اضافه کرد: ۸ ماه کشور در آتش فتنه سوخت و ۴۰ میلیون رای مردم که می توانست موتور محرک برای توانمندی‌های کشور و عبور از مشکلات کشور باشد، با قدرت طلبی عده ای که چیزی جز قدرت را نمی دیدند و حاضر بودند برای قدرت هر نادرستی را به زبان بیاورند و به قلم جاری کنند، نادیده گرفته شد و به دشمن جرات داد بدترین تحریم ها را بعد از آن بر علیه ایران جاری کند، تحریم هایی که به بهانه های هسته ای و دیگر بهانه ها بر علیه ملت جاری و ساری شد و این ها گوشه هایی از آسیب فتنه سال ۸۸ بود.

رییس جمهور قبلی کشور به دنبال برجام ۲ و ۳ و از بین بردن توان موشکی و موضع بحق ایران در محور مقاومت بود

وی گفت: اما کار خاتمه پیدا نکرد و مسئولینی در این کشور تکیه بر قدرت زدند که با وادادگی در مقابل آمریکا و کشور های زیاده خواهی اروپایی شروع به معامله کردند برجام یکی از این برگها بود اما آنها قانع نبودند و رئیس جمهور قبلی این کشور صحبت از برجام ۲ و ۳ کرد، برجام ۲ بستن پرونده موشکی ما و تحویل این قابلیت و ظرفیت ها به آمریکا بود و برجام ۳ کوتاه آمدن از ظرفیت های بزرگ منطقه ای و عقب نشینی از موضع بحق خود در محور مقاومت بود.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این خواسته آنها بود و در مقابل آنها کسانی که حضور داشتند کمتر توجهی به منافع ملی و انقلاب اسلامی داشتند، یادآور شد: همین نظر سبب شد که زیاده خواهی های خود را افزایش دهند و مطالبات نابحق خود را در لیست بلند بالایی به ما تحویل دهند و به دنبال نابودی ظرفیت های این کشور باشند که بخشی از آن را در مباحث هسته ای رقم زدند.

زاکانی با بیان اینکه شرایطی ایجاد شد که در قبال آن دریافت افتخارات موشکی و هسته ای رقم خورد، یادآور شد: در سال ۹۶ مسیری را به دروغ دنبال کردند و گسلی که به دنبال آن بودند، ماه ها کشور را معطل کرد. همانطور که پس از انتخابات سال ۸۸ دروغ را دنبال کردند سال قبل در یک دولت مکتبی، آنها این دروغ را در پیش گرفتند.

وی همچنین تصریح کرد: آنها به دنبال رهزنی به امید و ایمان مردم بودند تا شرایط برای چیرگی آنها فراهم شود اما امروز در ضعیف ترین موضع خود قرار دارند. آنها یک روز به دنبال سرنگونی انقلاب بودند و امروز التماس می کنند که ما را رها کنید.

شهردار تهران با بیان اینکه ما هرکجا به دین عمل کردیم و از رهبری تبعیت داشتیم و به مردم خدمت کردیم موفق بودیم، گفت: این موضوع یک اصل اساسی است و آنها تمام منطقه را برای محاصره ما به پایگاه تبدیل کردند و امروز در تمام منطقه در اسارت ما قرار دارند.

زاکانی با اعلام اینکه این حال و روز آنهاست اما حال و روز ما چیست؟، تأکید کرد: قله های پیشرفت و اقتصاد یک به یک در کشور پشت سر گذاشته می شود و مشکلات و گره های دولت قبل به دست دولت فعلی گشوده خواهد شد. روزی که آقای رئیسی در دولت حاضر شد و وزرا همان وزرای دولت قبل بودند اذعان می کردند دلار به زودی به ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد رسید اما مجاهدت و تلاش دولت در مسیر گره گشایی از زندگی مردم دنبال شد.

وی تأکید کرد: این ملت به اندازه ای اخلاص و قابلیت و توان داشت و دارد که امروز سرمشقی برای ملت قهرمان یمن، سوریه، لبنان و فلسطین است و هریک از این ملت ها برای خود صاحب مجد و عظمت هستند و با حضور خود بخشی قوی از مقاومت اسلامی در منطقه را ساخته اند و این توفیق ماست.

آمریکایی‌ها امروز برای فرار از منطقه لحظه شماری می‌کنند

شهردار تهران ادامه داد: اگر سال ۵۷ تلاش شد که انقلاب پیروز نشود و نشد و اگر در سال ۷۱ پس از فروپاشی شوروی بوش پدر اعلام کرد که دهکده ای به کدخدایی آمریکا ایجاد می شود و ایران نمی گذارد که جهان را یکپارچه کنیم و اگر در دهه ۸۰ بوش به دنبال فتح خاورمیانه بود و این کودک کشی همچنان استمرار دارد اما ناکام تر از هر روزی به نتیجه ای نرسیدند، امروز در شرایطی هستند که برای فرار از منطقه لحظه شماری می کنند.

امانت داری انقلاب اسلامی در رأی مردم به همه ثابت شده است

وی با بیان اینکه امانت داری انقلاب اسلامی در رأی مردم به همه ثابت شد، تصریح کرد: سلامت؛ سلامت نامزدها و انتخابات است که افتخار نظام اسلامی بوده و هست. امنیت ویژگی دیگر در کشور است. دشمنان با ایجاد التهاب و دخالت کردن در ابعاد مختلف و ساحت های مختلف کارکردی به دنبال این هستند که اجازه ندهند انتخابات سالم و با حضور پرشور مردم و در نهایت امنیت برگزار شود اما تلاش آنها در دهه های اخیر به شکست منجر شده است.

شهردار تهران با اعلام اینکه امروز بیش از گذشته به تعمیق ایمان در جامعه، گسترش بصیرت در ابعاد مختلف و انسجام ملی نیاز داریم، گفت: ما به حضور در صحنه در تمام ابعاد به ویژه صحنه فرارو و همچنین جهاد تبیین نیاز داریم؛ اگر جهاد تبیین مورد توجه قرار بگیرد، درست و اشتباه قابل تشخیص خواهد بود. در این راستا مسیر استقلال، آزادی و معنویت و حرکت در مسیر پیشرفت و عدالت رقم خواهد خورد. این مهم با حضور مردم و مقاومت ۴۵ ساله حاصل خواهد شد و الگو و نمونه ای برای مردم جهان به شمار خواهد رفت. امیدواریم خداوند در تحقق اهداف انقلاب اسلامی یاری گر مسئولین خدوم کشور باشد و به ما همت پیگیری راه شهدا، امام شهیدان به ویژه سید شهدا، حاج قاسم سلیمانی را عطا کند.

زاکانی اعلام کرد: امیدواریم مردم با توفیقات بیشتر مسیر افتخار را طی کنند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و دیگر سردمداران همچون آمریکا باشیم.

کد خبر 820162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 63
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 41
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    72 10
    آیا کسانی که آقای زاکانی بهشون تهمت زده اجازه دارن از خودشون دفاع کنن؟
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      9 55
      اگر روشون میشه بسم الله هرچند قبل از اینکه برند اعتراف کردند که چیزی از برجام و مذاکرات با اروپا و آمریکا بدست نیاوردند چه دفاعی می خواهند بکنند اصلا از چی می خوان دفاع کنند از هیچ چی یا قول هایی که دادند و به یکیش عمل نکردند و هشت سال مملکت را فقط معطل برجام کردند
    • احمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      53 4
      شهردار باید به مسائل شهری بپردازد و مسائل کلان کشوری مربوط به شهردار نیست
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      5 41
      ده تا دستاورد برای دولت قبل بفرمایید ما هم بدونیم نه ولش کن سختت میشه تو زحمت میفتی پنج تا هم بگی قبوله بعد بیا ازشون دفاع کن
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      40 6
      دولت روحانی نیازی به دفاع ندارن چرا که همه میدونن که دولت روحانی همه کاره بود مگه توافق در برجام دست روحانی بود قطعا نه پس وقتی دولت زیر مجموعه شورای نگهبان است پس الکی نظر ندید
    • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      8 23
      ۲۲:۵۴ زیاد بی بی سی نبین مغزت پوک میشه دولت زیر مجموعه شورای نگهبانه عجب نکنه خارج زندگی میکردی قطعا کلا بی اطلاعی پس نظر الکی نده دولت روحانی را هم با هزاران لیتر وایتکس نمیشه سفید شویی کرد به خودت زحمت نده
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      7 24
      خخخخخ دولت روحانی نیاز به دفاع ندارن چون چیزی برای دفاع ندارند کارنامه خالی خالیه
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    61 6
    گیرام آمریکایی ها فرار بکنند با روس ها و چین که هنوز پاشون نرسیده خواهان واگذاری جزایر ایران به امارت شده اند... باید چکار کرد!؟
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      7 48
      فکر کردی زمان پهلویه جزایر را یکی یکی شوهر بدن اونا برای خودشون بگن شما تکرار نکن دستاویز دیگه ای نداری
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    45 6
    از روزنامه وزین همشهری انتظار میره تا به افرادی که آقای زاکانی بهشون تهمت زده فرصت پاسخگویی بده تا نظرات خودشون رو بگن.
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      5 38
      تهمت چی باید برن دادسرا پاسخگو باشند شاید شما آلزایمری چیزی داری ولی ما یادمون نرفته چیکار کردند
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      29 3
      کاربر ۲۰:۵۵ یه ذره فکر کنی بد نیست! تفکر موهبتی الهیه...ازش غافل نشو و به کار بگیرش..!
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      4 24
      ۲۱:۲۵ همین شما تفکر میکنی برای کل بشریت بسه
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    9 47
    اعتماد دولت حسن روحانی به آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در این مدت 8 سال حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    57 5
    سوالی از آقای زاکانی دارم: اگه برجام بد بود و به ضرر ما تمام شده چرا آمریکائیها ازش خارج شدن و چرا دولت فعلی برای رسیدن به همون برجام و با همون مفاد اصرار داره؟!
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      4 35
      اگر دلیل اصرار دولت فعلی را متوجه نمیشی چیو متوجه میشی آمریکا از اولش هم مثل روز روشن بود چیزی به ایران نمیده ولی بعضی ها اسرار داشتند حتی بعد از آن هشت سالی که مواردی بیش از تعهدات برجام را داوطلبانه اجرا کردند و هل پوک هم نصیبشان نشد هنوز هم منتظر دیدن گوشه چشم آمریکایی ها هستند
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      29 3
      اگر برجام برای دولت روحانی بد بود وهمه شما نگران بودید حالا چرا برای برجام دست به دامن کشورهای منطقه میشد
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    10 29
    رییس جمهور قبلی متأسفانه در مذاکره، توافق هست های، برجام، مذاکرات وین وغیره کل دنیا را گرفتار کرده است و برای مردم ایران و کشور ایران هم هزار مشکلات ایجاد کرده است.
  • نعمت IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    53 5
    جناب دکتر تمام دولتمردان برای بقاء خود ، حفظ قدرت و همچنین سرپوش گذاشتن بر بی‌کفایتی هایشان به دولتهای قبلی اتهام میزنند.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      6 26
      احسنت پیداست آدم منطقی هستی پس در جریانی که اتهام زدن به دولت قبلی کاری بود که دولت روحانی از روز اول شروع کرد مسکن مهر را تعطیل کردند و با افتخار یک خانه نساختند چون میگفتند تورم زاست و دولت قبل اشتباه کرده کارت های سوخت را اول بیخود میدونستند ولی بعدا دوباره اجرایش کردند نیروگاه برق نساختند ساخت جاده ها و سدها و .... را متوقف کردند کارخانه ها را تعطیل کردند در خصوصی سازی مرزهای اختلاس و زد و بند را جابجا کردند و ... و هنوز هم امثال شما قصد سفید شویی اصلاحات را دارید عجیب نیست
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    35 5
    اقا زاکانی الودگی هوا و ... حل کنید
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      4 20
      آلودگی هوا مگه شکره که تو آب حل کنند یا یه شبه حل بشه چرا از شهردار قبلی اصلاحات نخواستید کاری انجام بده چرا خودرو برقی که دوره قبل از ایشان رونمایی شده بود را حمایت نکردند چرا یه دونه هم تاکسی برقی زمان ایشان به ناوگان تاکسیرانی اضافه نشد چرا طرح اتوبوس برقی یا تراموای تهران را کنار گذاشتند و ....
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      21 5
      این که میگه آلودگی هوا شکر ه گویا فهم محیط زیستی نداره البته نباید ازش خورده گرفت یکی دو ریال پول بهش دادن بیاد با بقیه مخالفت کنه اینهم راهی برای کاسبی ه
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      2 10
      شما که فهم محیط زیستی تون بالاست ... بفرمایید برای آلودگی هوا چیکار باید کرد
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    46 6
    از نمایندگی به شهرداری رسیدی . بعید می دونم با کوبیدن اصلاحات رییس جمهور شوی
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      2 21
      خخخخخ کوبیدن اصلاحات توسط دیگران لازم نیست برای نمونه شهردار قبلی تهران پل ساخته شده را کرده بود زیر خاک روشم فضای سبز درست کرده بود کارنامه وزین اصلاحات را ببین بعد طرفداری کن
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      3 8
      زنگ بزن آتش نشانی بدجوری سوختی
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    35 4
    فقط ایشون خوبه ، بقیه بد
  • US ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    44 4
    کشور ما به عقل و درایت نیاز دارد نه موشک
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      5 29
      بله ببخشید شما فامیل خاتمی نیستی اگر همین موشک ها نبود که ایران هم شبیه غزه شخم زده بودند دوستان انگلیسی و آمریکایی و صهیونیستتون ولی کور خوندین
    • US ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      29 5
      بسیاری از کشورهای دنیا دنبال سازندگی هستند در کشور ما مردم برای نان شب شأن مانده اند بعد عده ای در حال تولید موشک هستند
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      5 22
      عه این موشک ها خاری است در چشم همه تان خیلی دلتان میخواست نبود صبح به صبح به اربابتون آمریکا صبح بخیر میگفتید و شب ها با لالایی انگلیس به خواب می‌رفتید
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    36 1
    چهل ساله که همه مسئولین قبلی ها رو محکوم می‌کنند و این روند ادامه دارد………
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    37 1
    مگ همه چی موشک بابا ع؟کره شمالی موشک داره مثلا الان خیلی تو رفاهن یا چی،،ازتموم دنیا له له میزنن ی سفر برن مالزی یاامارات،کی تا حالا دلش خاسته بره کره شمالی؟
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 24
    کشور ما به بمب اتم نیاز دارد و نه برجام/ برجام از سال 1394 تاکنون مشکلات مردم و کشور را 1000 برابر بیشتر کرده است.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    4 15
    برجام دیگر به درد مردم ایران و کشور ایران نمی خورد
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 17
    برجام از سال 1394 تاکنون دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران را بیشتر کرده است.
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 17
    مذاکره، توافق هسته ای و برجام تاکنون در سراسر کشور یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    27 1
    الان دیگه حتی بارش باران هم بدون اجازه کشورهای همسایه امکان پذیر نیست‌...جناب شهردار
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      2 20
      فقط کوته فکران شایعات را باور می‌کنند
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 29
    احسنت به زاکانی دمش گرم نفرین بر منافقین و غربگدایان
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 16
    همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    11 10
    و این درحالی است حسن روحانی یکی از ضعیف ترین دولت‌ در تاریخ ایران بوده است. و این درحالی است رئیسی یکی از ضعیف ترین دولت‌ در تاریخ ایران بوده است.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    5 8
    دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 11
    آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 14
    شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند. اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 11
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است. رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند. تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 8
    دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است. دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 7
    ایران متأسفانه هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 7
    خودروی سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس ایران روز سیزدهم دی‌ماه سال ۱۳۹۸ و در زمانی که مهمان دولت عراق بود، در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف حمله پهپاد‌های آمریکایی قرار گرفت و به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان حشد الشعبی عراق به شهادت رسید.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 8
    هیچ کس حق ندارد با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار در سال 1401 همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل حمایت و استقبال کرده است
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 7
    اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 6
    با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 3
    اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    5 2
    و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران عربی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟ و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران اروپایی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 5
    کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. در جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورهای عربی جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک و حمایت مالی می کردند.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 3
    سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟ کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟
  • DE ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    13 1
    احمدی نژاد چند قطعنامه سازمان ملل روی دستتان گذاشت
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    14 0
    کسی که تائید شورای نگهبان را میگیره یعنی مورد تائید نظام ه فکر نکن که رئیسی بهتراز روحانی ویا روحانی وبهتر از احمدی نژاد بود
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 6
    اعتراف سناتور آمریکایی: مردم ما از کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اسرائیل بی اطلاع هستند
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    9 0
    ی کاربری هست اینجا خوش به حالش، استخدامش کردن با همه پیامها مخالفت کنه و ی تنه جواب همه رو بده و ی حقوق تپل هم بهش میدن، آفرین پهلوون
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 3
    آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 4
    اروپا جنایتکار از سال 1982 تاکنون در تمامی جنایات همه گروه های تروریستی شریک جرم است. اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در تمامی جنایات داعش شریک جرم است.