رئیس جمعیت هلال احمر  گفت: داروهای خاص و کمیاب در داروخانه‌های هلال احمر موجود است و هر دارویی که در کشور کمیاب باشد، اگر به ما اعلام شود، توانایی واردات آن را داریم.

پیرحسین کولیوند

به گزارش همشهری آنلاین، آیین افتتاح پروژه نوسازی و بهسازی داروخانه شبانه‌روزی هلال احمر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، وزیر اسبق بهداشت درمان و آموزش پزشکی و راضیه عالیشوندی معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر صبح امروز در خیابان طالقانی تهران نبش سپهبد قرنی برگزار شد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در آیین افتتاح پروژه نوسازی و بهسازی داروخانه شبانه روزی هلال احمر در این مراسم گفت: فضای فیزیکی این داروخانه ـ با توجه به تعدد مراجعه‌کنندگان ـ کافی نبود، ولی هم اکنون ـ بعد از بهسازی و نوسازی این داروخانه ـ مردم با رفاه و آسایش بیشتری از این داروخانه دارو دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: داروهای خاص و کمیاب در داروخانه‌های هلال احمر موجود است و هر دارویی که در کشور کمیاب باشد، اگر به ما اعلام شود، توانایی واردات آن را داریم. این داروخانه نیز به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مشاور رئیس جمعیت نیز گفت: در داروخانه‌های هلال احمر خدمت رسانی بزرگی به مردم ارائه می‌شود.

وزیر اسبق بهداشت گفت: هلال احمر در زمان جنگ، کرونا و... در کنار مردم بود و هم اکنون نیز در نظام سلامت یار و یاور مردم است.

وحید دستجردی گفت: امیدواریم وضعیت دارویی هلال احمر در استان‌ها هم بهبود پیدا کند و این داروخانه‌های شبانه روزی هلال احمر را در استان‌ها هم داشته باشیم.

کد خبر 820980
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha