جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که واشنگتن به دنبال درگیری با یمن نیست.

ناو آمریکایی

به گزارش همشهری آنلاین کربی در پاسخ به پرسش مجری شبکه سی بی اس در مورد ۲ کماندوی نیروی دریایی آمریکا که ادعا شده است در سواحل سومالی مفقود شده‌اند، گفت: جست و جو برای یافتن آن ۲ ملوان هنوز ادامه دارد و امیدواریم که اطلاعات جدیدی امروز دریافت کنیم. بدیهی است که ما این موضوع را به دقت زیر نظر داریم.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در ادامه با رد ارتباط این رخداد با حملات اخیر واشنگتن و لندن به یمن، تاکید کرد: هیچکس خواهان درگیری با حوثی‌ها نیست و ما هرگز به دنبال درگیری با یمن نیستیم.

کربی همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد ادامه حضور وزیر دفاع آمریکا در بیمارستان گفت که لوید آستین بر اساس دستورهای پزشکان کماکان بستری است و ممکن است به مراقبت های بیشتری نیاز داشته باشد که بخشی از آن فیزیوتراپی است.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید افزود که آستین از اتاق خود در بیمارستان والتر رید در مباحث مربوط به حمله به یمن مشارکت داشته است.

این مقام آمریکایی همچنین در مورد کاهش شدت عملیات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به سفر اخیر آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن به منطقه اشاره کرد و گفت: ما به شدت با اسرائیلی‌ها در مورد عملیات کم شدت صحبت کرده‌ایم و معتقدیم که اکنون زمان مناسبی برای آن ست.

به گفته کربی، در حال حاضر اشغالگران تعدادی از نیروهای خود را از نوار غزه خارج کرده و کمتر به حملات هوایی متکی هستند.

کد خبر 824453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فرزاد IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    3 6
    لعنت بر اسراییل غاصب کودک کش و آمریکای جنایتکار.
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      2 0
      احتمالا این دو کماندوی جنایتکار شام و نهار مفصلی برای چند کوسه شده اند تا باشه از این گم شدنها
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    2 3
    مرتیکه خودش ... فکر می کنه بقیه مردم جهان هم ساده لوحند آمریکا اگر می توانست خاک یمن را شخم میزد حالا که ناتوان شده می گوید ما به دنبال درگیری نیستیم در غزه هم همه چیز از نیرو گرفته تا تجهیزات را از دست دادند حالا که همه جا را تخریب کرده اند و مردم بخصوص کودکان غزه را به خاک و خون کشیده اند ادعای کم شدن شدت عملیات می کنند ای مرگ بر جنایتکارن تاریخ بخصوص آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار بدتر از او رژیم کودکش صهیونیستی
  • ایران دخت IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    2 2
    تو آمریکایی جنایتکار اگه می تونستی به کسی رحم نمی کردی. درود بر دلاوران یمنی که پوزه شما را به خاک مالیدند.
  • کاربر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    2 2
    به درک مفقود شدن
  • آمریکا : ننگ بشریت !! IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    6 2
    آمریکا : عامل اصلی جنگ افروزی در جهان !! >>>>> آمریکا : دولت شرور و جنایت پیشه !! >>>>> آمریکا : درامد به هر قیمت و با هر جنایت !! >>>>> آمریکا : ننگ بشریت !! >>>>>
    • ریحانه IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      4 0
      واقعا در این دنیا کسی هست که شک داشته باشد که عامل اصلی آتش افروزی در جهان ، امریکا است ؟!! پس به نظر شما کدام کشور عامل اصلی آتش افروزی در جهان است ؟؟! دقت کنید :‌ عامل اصلی !!!
  • حزب الله سعید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    ادرس و از کوسه ها بپرسید اونها میدانند کجا هستند نگران نباشید بر می گردند 😂😂😂😂😂😂