درصورتی که مربی کروات پیشنهاد سرخ‌ها را قبول کند، وارد دومین دوره کارش در این باشگاه خواهد شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، داستان داغ این روزهای فوتبال ایران، همچنان احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس است. درصورتی که مربی کروات پیشنهاد سرخ‌ها را قبول کند، وارد دومین دوره کارش در این باشگاه خواهد شد. او مرتبه اول اواخر لیگ چهاردهم سرمربی پرسپولیس شد و به‌طور مشخص در نخستین تجربه، در هفته۲۶با این تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲بر یک مقابل سپاهان شکست خورد.

ترکیب ابتدایی پروفسور برای سرخپوشان در آن بازی با این نفرات شکل گرفته بود: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محمد خانزاده، مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، گابریل، حمیدرضا علی‌عسکری، هادی نوروزی و مهدی طارمی. این ترکیب شاید به وضوح دست خالی برانکو در آن دوران را نشان می‌دهد؛ هرچند که این مربی در نهایت موفق شد دربی برگشت را از استقلال ببرد و با افزودن بازیکنان جدید به تیم، از ابتدای لیگ پانزدهم وارد مسیری رؤیایی شود.

سرنوشت خیلی از این بازیکنان هم واقعا عجیب بود؛ از سوشا و کفشگری و علی‌عسکری که روشن نشد در کدام نقطه فوتبال را کنار گذاشتند تا خانزاده که امروز در نفت آبادان توپ می‌زند و به شکل عجیبی حضور در ۲جام‌جهانی را تجربه کرد.

از آن ترکیب، ۲کشف علی دایی یعنی نوراللهی و طارمی خارج از کشور وضعیت خوبی دارند و البته که کوچ ناگهانی هادی نوروزی عزیز، هنوز در باور کسی نمی‌گنجد. روحش شاد.

سرنوشت عجیب نخستین ترکیب برانکو روی نیمکت پرسپولیس

کد خبر 825174
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha