رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته فردی که به پنج سرباز در استان کرمان تیراندازی کرده بود دستگیر شده و ارتباطی با مسائل تروریستی ندارد.

محمدباقر قالیباف

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در رابطه با نکته‌ای که امروز صبح آقای حسن‌پور پیرامون پیگیری حادثه فوت پنج سرباز در استان کرمان اشاره کردند باید بگویم که پیگیری لازم انجام شده و فرد مورد نظر دستگیر شده است؛ این حادثه هیچ ارتباطی با مسائل تروریستی و بحث‌هایی که قبلا در کرمان اتفاق افتاده ندارد.

کد خبر 826641
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    9 1
    چرا باید به دست افراد ناباب و مشکل دار مخصوصا بچه های طلاق اسلحه داد اسلحه یک قدرت بزرگ است که فرد مسلح با بدست گرفتن آن میتواند دست به هر کاری بزند الان این پنج سرباز واقعا شهید هستند آنها چه گناهی داشته اند مسئول آن فردی است که بدون بررسی روانی و مشکل خانوادگی فرد به دست او سلاح و مهمات داده است به هیچ عنوان نباید دست این افراد سلاح داد
  • حمید IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    4 1
    فوت نه اینان شهید هستند
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 0
    باید کلیه سربازان هر از گاهی سنجش سلامت روانی بشن. اگه در مورد منانژیت و بیماریهای مهلک واکسن می زنن در مورد مسائل روان به شدت واجبه تست بدن. افراد افسرده و پوچگرا شناسایی بشن. تو امریکا همین ادمها بیهدف تو مراکز خرید مردم رو به خاک و خون می کشن . فکر کردین ایران مصونه؟ بیماری های روان به شدت خطرناکن و باید خیلی دقت کرد به ویژه در خوابگاه های دانشجویی و سرباز خونه ها.
  • حزب الله سعید IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    4 0
    اینها شهید شدند چی داری واسه خودت میگی اینها سربازان مملکت ما هستند اگه واقعا تو ایرانی هستی باید بگی شهید شدند نترس مرآت داشته باش
  • خسرو IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    زمانی که به مشکلات فکری و روانی شخص توجه نمیشه و فقط با ملاک سلامت جسمی به سربازی فرستاده میشه این مشکلات هم پیش میاد. اگر شخص مریضی روانی حاد نداشته باشه کافی هست به سربازی فرستاده بشه. هر گونه مشکل عصبی، پرخاشگری، افسردگی، مشکلات روحی که ممکنه در شرایط دشوار شخص رو به مرز کارهای جنون آمیز ببره، تا وقتی به صورت کلینیکی ثابت نشه، برای نظام وظیفه ملاک معافیت محسوب نمیشه. این مشکلات هم پیش میاد. سرباز باید در سلامت کامل روحی و فکری باشه و کاملا محکم باشه، هر کسی رو نباید برد سربازی.