با توجه به نیاز مناطق کمتر برخوردار شهر به امکانات ورزشی همگانی و رویکرد شهرداری تهران برای کاهش فاصله شمال و جنوب؛ توسعه ورزشگاه‌های مردمی در برنامه‌ها مدیریت شهری قرار دارد.

مسابقه کشتی

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ رییس سازمان ورزش شهرداری تهران درباره رویداد امیدوافتخار روز شنبه ۷ بهمن، گفت: در یکی دیگر از پویش‌های امید و افتخار مجموعه شهید جواد شاعری «گل گندم سابق» در منطقه ۱۷ بهره‌برداری خواهد شد و از این پس به صورت تخصصی در اختیار ورزش کشتی قرار می‌گیرد.

حسین اوجاقی با بیان اینکه روز شنبه دو مجموعه دیگر نیز به صورت همزمان افتتاح می‌شود، گفت: مجموعه ورزشی مهر خاوران در منطقه ۱۵ و شهید دستجردی در منطقه ۱۸ به صورت ویدیو کنفرانسی همزمان با مجموعه شهید شاعری بهره برداری می‌شوند.

اوجاقی ادامه داد: این پویش با حضور معاونان شهردار تهران و رییس فدراسیون کشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات ۹۰ رویداد شنبه های امید و افتخار در پایتخت | بیشترین پروژه ها برای کدام مناطق بوده است؟

به گفته رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران؛ سرانه ورزشی در تهران ۱۳ دقیقه است که ۳۰ درصد استاندارد جهانی می شود. سرانه ورزشی جهانی بین دو تا دو و نیم متر است، در حالیکه در تهران با مجموعه‌های روباز سرانه ورزشی حدود یک متر مربع است.

حدود ۱۷۰ مجموعه ورزشی بطور مستقیم زیر نظر شهرداری تهران است و ۱۰۰۰ مجموعه ورزشی سازمان ورزش شهر تهران از جمله سراهای محله را در اختیار دارد.

کد خبر 827659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha