وزیر آموزش و پرورش گفت: قطعا حضور نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف نشان از گام دومی مقتدرانه تر، هوشمنداته تر و مدبرانه‌تر از گام اول داشته که به دست این فرزندان ایران اسلامی برداشته خواهد شد.

رضامراد صحرایی

به گزارش همشهری آنلاین، رضامراد صحرایی، در جمع دانش آموزان، دانشجومعلمان و فرهنگیان معتکف در مسجد امام خمینی(ره) بازار بزرگ تهران، اظهار کرد: برگزاری باشکوه اعتکاف و حضور نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و دهه نودی در این مراسم جلوه‌های کم نظیری از تجلی انقلاب اسلامی در میان نسل های جدید است.

وی افزود: پیام اعتکاف امسال این است که دهه هشتاد و نودی‌ها، گام دوم انقلاب را مستحکم‌تر از گام اول برداشته‌اند.

تصویر واقعی آموزش و پرورش کشور را اینجا ببینید | تصاویر

وی در ادامه افزود: قطعا حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم نشان از گام دومی مقتدرانه تر، هوشمنداته تر و مدبرانه‌تر از گام اول داشته که بدست این فرزندان ایران اسلامی برداشته خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویر واقعی نظام تعلیم و تربیت کشور، اظهار کرد: تصویر واقعی آموزش و پرورش را باید در همین اعتکافها، ۱۳ آبان‌ها و ۲۲ بهمن‌ها دید و عظمت کار معلمان در مدارس را درک کرد.

تصویر واقعی آموزش و پرورش کشور را اینجا ببینید | تصاویر

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی در پایان، حضور در اعتکاف را یک فرصت مهم برای نوجوانان و جوانان دانست و افزود: دعوتنامه حضور در اعتکاف ویژه است و دعوتی است که از سوی خداوند متعال برای افراد ارسال می‌شود در نتیجه این فرصت عظیم را غنیمت شرمنده و برای سربلندی ایران اسلامی دعا کنید.

کد خبر 828210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha