سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
۱ نفر

فرمانده انتظامی استان فارس از شهادت و زخمی شدن ۶ مامور پلیس در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس در بامداد امروز خبر داد.

قتل پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی افزود: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف شد و ۴ نفر شرور مسلح از خودرو پیاده شده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی کرده و سریعا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ۲ نفر از کارکنان نیروی انتظامی به هویت‌های سرهنگ دوم رضا شاهسونی و ستوان‌دوم علی شاهسونی به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا شد و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 828793
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • قریب IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    9 3
    متاسفانه این ضایعه معلول عدم آگاهی لازم نسبت به اجرای ماموریت های محوله است <<< در تعقیب اصل بر گناهکار و تسلیح کامل فراری است ... نه اینکه 6 نفر مامور خوشبینانه در تعقیب یک عنصر مشکوک که احتمالا هدفشان کشاندن ماموران به شرایط مناسب در گیری بوده است
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      11 1
      چرا ماموران انتظامی ما موضوع را جدی نگرفته بودند ؟ چرا با تسامح برخورد شد و احتیاط های لازم انجام نشد ؟ 6 نفر شهید و مجروح دادیم اما لابد هیچیک از آن اشرار آسیبی ندیدند. باید قوی تر برخورد میشد با آنان . مسئولیت این تساهل با کیست ؟ جواب خانواده های این عزیزان بخون خفته را چه کسی میدهد ؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    24 3
    اینم از امنیت.شده تگزاس دهه 50آمریکا ...
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      5 0
      هرروزکه شروع می شودزیرپوست خیلی شهرهاخشونت،تهدید،قتل،جنایت،گروگان گیری،سرقت مسلحانه،ضرب وجرح،خودکشی شروع می شه وبازدوباره به همین روال اخبارحوادث که فقط تعدادی ازاون هارومنتشرمی کنه حالاببین اگرنیروی انتظامی هراستان پیگیری کنی ببین فقط هرروزچقدردرهراستان خطر،حوادث به وجودمی یاد
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      4 1
      امسال که چیزی نبودفقط امسال ۱۴۰۲خودنیروی انتظامی ۷۸نفرپرسنل وسربازدرمرزوداخل جان خودراازدست داده
  • یاردانقلی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    19 3
    متاسفانه برخورد قوه قضائیه با این قاچاقچیان جانی که حتی به نیروهای خدوم انتظامی کشور رحم نمی کنند بسیار ناچیز و حتی با عطوفت است حالا چرا باید خودشون پاسخگو باشن چرا اینا رو اعدام نمی کنند؟
  • حزب الله سعید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    18 5
    خدا لعنت بکنه این شرورهای جامعه را بگیرد به اشد مجازات برسانید. تسلیت به خانواده ای شهدا الله و اکبر
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    14 3
    درود بر شهیدان
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    17 3
    هشدار هست ، هشدار ، اگر با باند های خشن و خلافکار برخورد جدی نشود ، هزینه های جامعه و ارگان ها چند برابر می شود ، این جور افراد خلافکار که تقوا و فرهنگ که سرشون نیست حتی می توانند با پیشنهاد مالی کار های تروریستی کنند ، این جور خلافکار ها وقتی شناسایی نشوند نیرو جذب می کنند بیشتر هم نیروی نوجوان و جوان که اندک اندک در خلاف بزرگ می شوند ، جوانان و نوجوانان بلاتکلیف و بی هدف در زندگی ، هدف اصلی این گروه ها هستند که برای آنها جذابیت و اهداف زندگی ایجاد می کنند هرچند که ارمغان آن برای جامعه ، دولت و ملت تباهی است .
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 1
    گرفتن قاچاق چیها باید با اصول وبرنامه ریزی باشه بی احتیاطی شده حتما تعداد مامورا کم بوده که بعد از تیر اندازی به راحتی فرار کردن امیدوارم هرچه زودتر این ملعون ها رو پیدا کنن ....
  • احمد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 2
    امیدواریم مامورین قدرت و امکانات اشرار را جدی تر بگیرن و آنها را مثل مردم عادی فرض نکنن و امکانات خود را بالاتر ببرن
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    8 2
    باید پلیس جلیقه ضدگلوله داشته باشد