تیم ملی قطر بعد از جدایی کی روش عملکرد خوبی داشته و به یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا هم رسیده است.

تیم ملی قطر

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی قطر که به شکلی غیرمترقبه و پس از انصراف چین به میزبانی جام ملت‌های آسیا دست یافته بود، با حواشی عجیبی هم وارد این مسابقات شد. در شرایطی که زمان بسیار کمی تا آغاز تورنمنت باقی بود، مسئولان فوتبال این کشور پی بردند آینده روشنی با کارلوس کی‌روش ندارند و باید او را جواب کنند.

نتایج ضعیف تیم و اختلافاتی که مرد پرتغالی با برخی بازیکنان داشت باعث شد این مربی کنار گذاشته شود. نتیجه این تغییر ناگهانی اما، فعلا خیلی بد نبوده. قطر به‌عنوان صدرنشین از گروه اول بالا آمد و بعد از برتری مقابل فلسطین، در یک‌چهارم نهایی باید به مصاف ازبکستان برود. می‌دانیم که قرعه قطر خیلی هم سخت نبوده اما آیا واقعا از آن تیم کی‌روش که ۴گل از ایران خورد، برمی‌آمد تا همین‌جا هم بالا بیاید!؟

کد خبر 829439
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران۱ IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    آقای قلعه نویی تو را خدا محبی را نفرست زمین.اصلا در حد تیم ملی نیستش حتی باشگاهی.بیرانوند دروازهبان مطمعنی نیست دوره قبل هم یکی از عوامل حذف تیم بود.یه فوروارد اخراج شد چرا دفاعی بازی کردین،دوندگی باید زیاد میشد.کی میخواهید از افکار دفاعی کیروش فراموش کنید.ژاپن را ببینید براش فرق نمیکنه جلوی چه تیمی بازی میکنه.چون شجاع هستن و خودشون را باور دارند.برعکس ایرانیهای ضعیف روحیه.ایران قویتر از ژاپنه ولی خودشون را باید باور کنن.حالا به ژاپن گل زدین نرین فقط تو دفاع،از بازی عربستان با کره درس بگیرین.بازی خودتون را بکنید،مثل ژاپن.