شاهین بیانی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان اعتقاد دارد تیم ملی در مرحله نیمه نهایی مقابل قطر مشکلی نخواهد داشت و با اختلاف دو گل پیروز خواهد شد.

تصاویر شادی بازیکنان تیم ملی از برد مقابل ژاپن

بیانی در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به برد تیم ملی مقابل ژاپن تاکید کرد: از قبل بازی ها هم مشخص بود ما در مرحله یک چهارم یک بازی سخت پیش رو داریم. البته روی کاغذ پیش بینی ها این بود که به مصاف کره جنوبی برویم حالا به خاطر نتایج دور مقدماتی ژاپن حریف ما شد و یکی از بهترین بازی های این دوره را شاهد بودیم به خصوص فوتبالی که در نیمه دوم ارائه شد.

او اضافه کرد: ژاپن اکثر بازیکنانش لژیونر هستند و از قبل بازی ها اکثریت این تیم را شانس اول قهرمانی می دانستند. اما ایران هم همیشه می گویند جزو تیمهای برتر آسیا است نشان داد بی جا نمی گویند و در نیمه نهایی هم قطر نمی تواند مشکلی برای ما ایجاد کند. به نظرم ایران و کره جنوبی فینال را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: بسیاری از بازیکنان ما با تجربه هستند و سابقه چندین دوره حضور در جام جهانی و جام ملتها را دارند حتی این نسل قبل از این هم می توانستند در دوره های قبلی قهرمان جام ملتها شوند. حالا این دوره می تواند شانس قهرمانی برای ایران باشد و بسیاری از این بازیکنان اخرین تورنمنت شان است. مطمئنا مقابل قطر مشکلی نداریم چراکه خیلی بالاتر از این تیم هستیم. چندی قبل هم در یک بازی دوستانه ۳-۴ گل به این تیم زدیم. البته من هم اعتقاد دارم شرایط فعلی قطر با آن بازی دوستانه تفاوت دارد اما نظر من این است کره جنوبی هم مقابل اردن پیروز می شود و دیدار فینال بین ما و کره جنوبی خواهد بود.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چرا تیم ملی در نیمه نخست برابر ژاپن نتوانست در حد انتظار ظاهر شود گفت: بازی که شروع شد بازیکنان ترس گل خوردن از ژاپن را داشتند وقتی که این اتفاق افتاد گویی دیگر خیالشان راحت شد. یا آن ترس دیگر از وجودشان رفت و برای همین راحت تر توانستند فوتبالشان را ادامه بدهند.

بیانی تصریح کرد: در بازی های بزرگ اگر ۵۰-۶۰ درصد تیم خوب باشند و ۳-۴ بازیکن هم بد باشند می توانید موفق باشید اما در بازی با ژاپن تک تک بازیکنان خوب کار کردند. هر پستی را بگوید خیلی خوب ظاهر شدند. نکته مهم دیگر اینکه این برد در حالی که کسب شد که مهدی طارمی را در اختیار نداشتیم. خیلی مهم است طارمی بار خط حمله تیم ملی را به دوش می کشد. حالا هم با برگشتنش قدرت خط حمله ما را صد درصد افزایش خواهد داد.

او اضافه کرد: از قبل از شروع جام ملتها همه از تیم ملی قهرمانی می خواستند و در توان این تیم می دیدیم که قهرمان شود. الان هم وقت ان نیست درباره این موضوع صحبت کنیم چرا تیم ملی در یک بازی خوب بازی می کند و در یک بازی دیگر در حد انتظار نیست. این ها را خود کادرفنی بعد از مسابقات آنالیز خواهند کرد.

او در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی تیم ملی مقابل قطر گفت: به نظر من تیم ملی با اختلاف ۲ گل پیروز می شود.

کد خبر 830520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • عیسی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    9 1
    ایران دربرابرقطرپیروزاست اینشالله من به تیم ملی ایران باوردارم پیروزاست
  • رضا IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    11 0
    تورو خدا ،به مرحله بعد فکر نکنید.تمرکز تیم حالا باید روی قطر باشه و بس.
  • محمد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    3 4
    برای پیروزی باید تلاش مضاعف کرد قطر از ترفندی استفاده میکنه که به فینال برسه باید مواظب بود به یاری خدا وتلاش ملی پوشان کادر فنی توفینال مسابقات مسابقه میدیم
  • سید IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    3 3
    باید مواظب حیله های قطر باشیم تا با یه بازی جانانه پیروز میدان شویم
  • وطن اسلامی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    8 4
    ۲۲بهمن دو جشن داریم...اول قهرمانی تیم ملی ۲۱بهمن...دوم جشن پیروزی وطن ...هردو برملت شجاع ایران گرامیباد
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    5 7
    با توجه میزبان بودن قطر باید مواظب کارت قرمزباشیم و پنالتی هم ندهیم انشاءاله ایران می برد.
  • علی جهانی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    فعلا که تا اینجا کره حذف شده وبا این نظر ایرانم حذف میشه
  • رضا الحبچي IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    فعلا كه كره فيناليست نيست و اردن تو فيناله فردا ايران ببره بيايد با اردن بازي كنه يكي از پيشگويهات غلط ازاب درامد اقاي پيشكسوت
  • saeid IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    اگر بچه ها غرور بزارن کنار نگن چرا این پاس دادی چرا این شوت زدی چرا داد زدی یعنی همدل باشند حتما پیروز میشن
  • یه نفر IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    من کاری به اینا ندارم فقط اینکه کره باخته پس کره نمیره فینال پس حرف مفت نزنین و چیزی رو لازم نکرده پیش بینی کنید هروقت مغرور شدیم باختیم پس کمتر حرف مفت بزنید
  • Ali rangamiz IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    برد قاطعانه ایران در مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا به امید خدا وهمت وتوانایی تیم محبوب ملی فوتبال ایران
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    کاش همین قدر که به فکر بازی فردا هستیم به فکر ظهور آقا باشین الان خیلی مشکلات حل میشد هیهات که نفس انسان دنبال خوشی های نفسانی زود گذر است
  • ‏‪حسین IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    تا جام رو نگیریم آروم نمیگیگیریم
  • محمدی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    برای رسیدن به فینال باید از مانع قطر عبور کنیم و این میسر می شود اگر مغرور نشده باشیم، دچار مسائل حاشیه ای نشویم ،در دروازه بدون اشتباه، دفاع مان مستحکم و هوشیار، بازیکنان هماهنگ و در گل زدن فرصت طلب، از خود گذشته و دقیق باشند و برنامه برای احتمال طولانی شدن بازی و ماندگاری توان تیم ، وقت های اضافه، پنالتی ها داشته و حتی المقدور از همه بازیکنان آماده در اردو استفاده کنیم.
  • هیچکس IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    به امید خدا می بریم با بازی خوبمون