مدافع – هافبک تیم ملی قطر گفت تیمش برای دیدار با ایران کاملا آماده است. اسماعیل محمد یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی قطر به حساب می آید که طی سازده سال اخیر عضو عنابی بوده است.

تیم ملی قطر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه الوطن اسماعیل محمد بازیکن تیم ملی قطر با تاکید بر سختی رویارویی با تیم ایران، در عین حال بر آمادگی عنابی برای این رویارویی و توانایی ایمش برای عبور از مانع دشوار پیش رو تاکید کرد:«بازیکنان در اوج تمرکز خود هستند و با یکدیگر عهد کردند که برای رسیدن به هدف تلاش فراوانی کنند. با عبور از سد ایران می خواهیم گامی نو در جهت رسیدن به هدف‌مان برداریم و به دیدار فینال برسیم.»

هافبک تیم ملی قطر: بازیکنان قطر در اوج تمرکز هستند | با یکدیگر عهد بستیم از سد ایران بگذریم

او در تیم الدحیل بیشتر به عنوان مدافع راست و مدافع میانی یا حتی هافبک راست به میدان می رفت اما در تیم ملی کشورش جایگاه ثابتی در ترکیب ندارد.محمد در بازی با فلسطین در لیست حضور نداشت و در بازی با ازبکستان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

محمد در بازی حدودا دو ماه قبل پرسپولیس مقابل الدحیل در تهران هم حضور داشت و یکی از چهره‌های موفق آن دیدار بود.

کد خبر 830764
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تنها IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    بنظرمن در صورت شکست دادن قطر این تیم خوب که چندسالیه حسابی روش کار شده به یک برزخ عظیم خواهد رفت چون بدلیل ‌کمبود منابع انسانی وصرفا هزینه های هنگفت نمیتونن این تیم رو در بالاترین سطحش نگه دارن و بزرگترین عامل پیروزی که رنگ میبازه یعنی انگیزه که ازبین بره تا تیمی جدید وبامهرهای همطراز هماهنگ بخواد ساخته بشه چند دهه زمان میبره و در صورت باختشان به یک خواب عمیق خواهند رفت