اینطور که به نظر می‌رسد شهاب زاهدی پرسپولیس را با کاروانسرا اشتباه گرفته است.

شهاب زاهدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، شهاب زاهدی لیگ چهاردهم در پرسپولیس حمید درخشان جسته و گریخته فرصت بازی پیدا کرد اما چیز خاصی نشان نداد و رفت دنبال سرنوشتش. بلافاصله هم یک اتهام دوپینگ به او وارد شد اما شهاب برگشت و با درخشش در ایسلند و اوکراین توجهات را جلب کرد. او آنقدر به این رویه ادامه داد تا دوباره مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و در بهترین زمان، یعنی وقتی سرخپوشان خط حمله خلوتی داشتند سر از این تیم در آورد.

با این حال زاهدی عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشت و وزن انتقادات از این بازیکن بیش از تمجیدها بود. نهایتا هم با اصرار رضایتنامه‌اش را گرفت و وسط فصل به لیگ ژاپن رفت. زاهدی موقع خداحافظی گفته: «یک روز به خانه برمی‌گردم.» جایی که هر وقت دوست داشتی بیایی و بروی دیگر اسمش خانه نیست، کاروانسراست استاد!

کد خبر 835700
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • امید IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    6 6
    طرف هافبک تهاجمی هست گزاشتن مهاجم وسط پنج دفاع چیکار میتونه انجام بده ؟با تاکتیک این مربی و تیم معلومه دمش می‌زاره کولش فرار می‌کنه هر مهاجمی بیارن پرسپولیس دو تا بازی خرابش میکنن کلا تاکتیک حمله مشکل اساسی داره تمرینات تیمی افتضاحه محضه چون توان حرکت هماهنگ و جاگیری‌های مناسب ندارن هر کی کار خودش می‌کنه اصلا تیم مطرح نیست اون آقا ترابی دو تا پاس به مهاجم نمیده وایساده گوشه خط اونطرف هم علیشاه و صادقی دارن پدر تیم درمیارن اینا را بندازید بیرون بازیکن جوان بیارن
    • قرمزته IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      6 2
      صحیح میفرمایید آقای مورینیو
  • Majd IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    اومدن و رفتن شهاب واثه پرسپولیس خوب بود،اونیکه فوتبال و میشناسه میدونه پرسپولیس تحت فشار از همه طرف بوده و هست.اما ما طرفدارها به بازیکن هامون احترام میزاریم حتی اونیکه به دقیقه بازی کرد.