سازمان ملی مهاجرت درخصوص شایعات اخیر درباره صدور شناسنامه برای اتباع اطلاعیه ای صادر کرد.

شناسنامه اتباع

به گزارش همشهری آنلاین سازمان ملی مهاجرت درخصوص شایعات اخیر درباره شناسنامه فردی با تابعیت افغانستانی اطلاعیه ای صادر کرد.

با توجه به انتشار گسترده شناسنامه فردی با تابعیت افغانستانی و ارتباط دادن این موضوع به طرح های سازمان ملی مهاجرت ، به استحضار می رساند صدور این شناسنامه به هیچ کدام از طرح های این سازمان مربوط نمی باشد و حضور در طرح های سازمان تابعیت ایرانی برای مهاجرین ایجاد نمی کند.

گفتنی است برخی رسانه های فردی دست به انتشار شایعاتی مبنی بر صدور شناسنامه فردی به برخی اتباع افغانستانی زده اند که از سوی سازمان ملی مهاجرت و در راستای ساماندهی اتباع خارجی زده اند.

کد خبر 836600
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    1 0
    شناسنامه بدید بهشون تا ده بیست سال دیگه ما میشیم اقلیت اونها میشن اکثریت بعد ببینید چه بلایی سر کشورمون میارن به ولله درس نمیگیرید حداقل برید ببینید طرف قاتل و غیره نباشه و بعد بهش اجازه اقامت بدید نه شناسنامه و کارت ملی یعنی نمیدونید اینها ماشین جوجه کشی ان و فقط بچه میزان
  • سعید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 0
    صدور شناسنامه یا هویت ایرانی برای افعانی ها بزرگترین خیانت به مردم ایران هست شاید الان به چشم نیادولی ده سال بعد ادعای مالکیت ایران نماینده مجلس و حتی ریاست جمهوری هم میکنن