ویدئویی از شنای یک سگ در آبگرم بابل منتشر شد که واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، آبگرم «ازرو» که در جنوب بابل در روستای آری واقع شده است یکی از جاذبه های گردشگری جنوب بابل محسوب می شود.

با توجه به اینکه در وسط هفته تعداد گردشگر در این روستا به اندازه انگشتان دست می رسند برای دهیاری و شورای روستا صرفه اقتصادی ندارد که به یک کارگر سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای یک روز حقوق پرداخت کند تا آنکه این شخص بخواهد زیر ۱۰ عدد بلیت ۵۰ هزار ریالی بفروشد.

همه این عوامل سبب شد که این آبگرم بدون متولی رها شده باشد تا برخی گردشگرها در وسط هفته حتی بدون پرداخت همین مبلغ ناچیز ۵۰ هزار ریال بتوانند از این آبگرم استفاده کنند.

فیلمی از یکی از این گردشگران که در روزهای اخیر به این آبگرم مراجعه می کند و یک قلاده سگ خانگی خود را داخل آبگرم می اندازد در فضای مجازی منتشر شده است. مقام قضائی در دادگاه بندپی بابل تا تعیین تکلیف برای این آبگرم آن را پلمب تا یک متولی و یا سرمایه گذاری برای این مجموعه مشخص شود.

کد خبر 837219
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    8 1
    کجا رفت اون فرهنگ غنی ایرانیان چرا باید مردم ایران اینقدر بی ادب وبی شخصیت باشن که سگ رو واردیه همچین جایی بکنن؟چه برسر ادب وفرهنگ مردم ایران داره میاد؟
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      5 0
      با ماهواره به باد فنا رفته ظاهرا با کفش میرن تو رختخواب سگ و گربه رو تختشون می‌خوابه رستوران میری سگش را آورده گذاشته رو میز پارک میری یه صندلی تمیز نیست بس کثیف کاری کردن هاپو جوناشون همه جاش چندشه و لا میکروب فقط مونده بود ببرن آب گرم
  • AU ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    6 0
    آیا یک مکان عمومی با مکان شخصی تفاوت ندارد ؟؟؟ چرا به یکدیگر احترام نمیگذاریم ؟؟؟؟ کشورها با افکار و نگرش مردمانشان پیشرفت میکنند
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    3 0
    حال ما را از هرچی آب گرم بود به هم زد ما تاحالا فکر می‌کردیم بهداشتیه میرفتیم برای خواص درمانیش که میگن تا عمر دارم شخصا دیگه نمیرم از کجا معلوم طرف شب با سگش اون تو شنا نکنه صبح از مردم پول نگیره بفرسته داخل همون آب کثیف 🤮