شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

طاق نصرت و باغ راه نوری در باغ سپهسالار منطقه ۱۲ ایجاد شد و این المان‌ها در طرح استقبال از بهار نصب شده است.

باغ نوری

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ گفت: یکی از اهداف و رویکردهای مدیریت شهری منطقه ایجاد محیط های شاداب و با نشاط در معابر و میادین پرتردد است که به همین منظور نیروهای پرتلاش و خلاق اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست این منطقه با ساخت و اجرای طاق نصرت و تونل نوری در ورودی باغ سپهسالار، ترکیبی از رنگ و نور را در اختیار شهروندان و گردشگران قرار دادند.

شهردار منطقه ۱۲ با تاکید بر اهمیت و نقش نورپردازی در زیبایی شهر و تغییر مثبت در فضای شهری گفت: این تونل ۴۰ متری با استفاده و بکارگیری بیش از ۶ هزار متر ریسه سوزنی نوری و ۶۰ شاخه قوطی آهن ساخت شده است و می تواند تجربه متفاوت و لذت بخشی از پیاده روی شبانه برای شهروندان و ثبت لحظات شاد را برای خانواده ها داشته باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، پس از افطار و در شب، جمعیت بیشتری از شهروندان و گردشگران برای خرید و گشت وگذار به خیابان ها ومراکز خرید می روند که روشنایی و نورپردازی محیط شهری از اهمیت خاصی برخوردار است. در خیابان سپهسالار المان «مادربزرگ و نوه ها» نیز به همت اداره زیباسازی نصب وجانمایی شده که علاوه بر زیبا کردن محیط شهری، سوژه مناسبی برای عکاسی گردشگران در این خیابان است.

کد خبر 839479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha