«گوستاوو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا امروز -سه‌شنیه- رژیم صهیونیستی را به قطع روابط تهدید کرد.

کلمبیا

به گزارش همشهری آنلاین طبق گزارش الجزیره، پترو گفت: «اگر اسرائیل به تصمیم شورای امنیت مبنی بر ایجاد آتش‌بس در غزه پایبند نباشد، روابط دیپلماتیک خود با آن‌ها را قطع خواهیم کرد».

از سوی دیگر، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پاسخ به این اظهارات مدعی شد: «حمایت رئیس جمهور کلمبیا از حماس لکه ننگی بر پیشانی مردم این کشور است و ما به دفاع از مردم خود ادامه می‌دهیم و تسلیم هیچ فشاری نخواهیم شد».

این اظهارات درحالی بیان شده است که شورای امنیت عصر دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را برای توقف جنگ در نوار غزه تصویب کرد.

این قطعنامه خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام اسرا و تضمین دسترسی به کمک‌های بشردوستانه» است.

۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع د

کد خبر 840879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    95 54
    حالا مونده این کشورها ذات پلید و خونریز اسرائیل رو بشناسن، اگر این همه قصی القلب نبودن که انگلیس اونها رو برای نابودی مسلمان ها وارد خاورمیانه نمیکرد
  • فرهنگی بازنشسته IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    54 40
    سلام ،وقتی آمریکایک تنه قطعنامه 2231{برجام }رازیرپاگذاشت وخارج شدوهیچ خبری هم نشدوسازمان ملل هیچ واکنشی نشان نداداسراِییل هم دنباله روآمریکاهمین کارراخواهدکردوهیچ خبری هم نخواهدشدازنظرآمریکاواسراییل سازمان ملل کیلویی چنده .
    • 1745 IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      8 3
      سازمان ملل رو با شورای امنیت زیاد قاطی نکن دوست عزیز
  • سیامک IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    42 38
    الان بهترین فرصت برای نشان دادن اقتدارایران هست وباید اقدام نمائیم ولی اگر ایران کاری انجام ندهد ملت‌ها هیچوقت به ایران به چشم یک حامی نخواهند نگریست وما هرگز پشتوانه ای برای مظلومین نخواهیم بود رزمنده ۸سال دفاع مقدس
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    54 38
    اسرائیل با حمایت آمریکاست که جسورتر و بی حیاتر شده. حالا بر دنیا ثابت شد موجودیت اسراییل برای بشریت مخاطره آمیز است. اسرائیل لکه ننگی که پیشانی سیاه آ۸۶۹مریکاست. کل دنیا باید برای از بین بردن این غده سرطانی بسیج شود.
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    32 35
    کمک ھای خدافلسطین راانشااللہ نجات دھدای مسلمین کودکان یتیم وکودکان فقیر ومظلوم فلسطین دل بایدبرای آنھامیسوزدگرسنگی سخت است یتیمی کودکان سخت است
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    35 25
    جامعه ناتوان جهانی نتوانسته طی این مشکل را حل کنه .حالا به یک ابر مشکل تبدیل شده و بعید نیست به جنگ جهانی دیگری منجر شود .