حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در شبکه ایکس از احضار مقام سفارت سوئیس به وزارت خارجه خبر داد.

وزارتخارجه

به گزارش همشهری‌آنلاین متن‌توییت وزیر خارجه را میخوانید:

پیام مهم و شبانه ایران به آمریکا درباره حمله به سفارت ایران در دمشق | پیام چگونه منتقل شد؟

کد خبر 841472

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • GB ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    7 1
    سختترین کار دنیا رو سفیر سوییس داره هر کس هرجای دنیا کاری کنه این بنده خدا نصفه شب بایست بیاد جواب پس بده
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 5
    آمریکا، اسرائیل،داعش، هر سه از سال 2011 تاکنون یک هدف را دنبال می کنند
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    4 5
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها و تروریست ها در سوریه بوده است.
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 3
    آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات تروریسم تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات القاعده تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار همراه چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 3
    خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 2
    جو بایدن جنایتکار به همراه نتانیاهو جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در غزه بوده است. ارتش اسرائیل، ارتش آمریکا، هر دو در جنگ غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 3
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 3
    نامه امیرعبداللهیان به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره حملات غزه/ و این در حالی است که انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا به همراه آمریکا از 15 مهرماه تاکنون همه جانبه از صهیونیست ها در غزه جنگ کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 3
    حمله به کنسولگری ایران کار اسرائیل بود سردمداران جاهل اسرائیل و حامیانش بدانند این تحرکات رذیلانه با مجازات سختی مواجه خواهد شد. جنایت رژیم صهیونیستی نشانه استیصال و برای خروج از باتلاق پیچیده غزه است.
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 3
    و این در حالی است که در این مدت 7 ماه در غزه بیش از 35 هزار نفر توسط اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار قتل عام شده اند و متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکرده است شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 2
    دست خونین بایدن و نتانیاهو با هم در جنایات شریک است جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق با هیچ یک از مقررات بین المللی سازگاری ندارد. هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری در کدام یک از قوانین بین المللی می‌گنجد؟ این مساله و ده‌ها مساله مانند این نظیر تخریب کامل بیمارستان الشفاء و اعدام بیماران با کدام قاعده بین المللی سازگار است؟ رژیم صهیونیستی بدون شک با هماهنگی آمریکا این اقدام خونین را انجام داده است و دست خونین بایدن و نتانیاهو با هم در این جنایات شریک است. باید پاسخی دردناک به این رژم سفاک و خونریز داده شود و اجازه داده نشود که این رژیم هر اقدامی را انجام دهد؛ بهترین پاسخ و اقدام برای بازدارندگی مقابله دقیق است که در زمان و مکان خود باید انجام شود. توقع این است که در زمان و مکان مناسب این اتفاق بیفتد. این اقدامات نشان دهنده این است که این رژیم مستاصل شده و چون نتوانسته با حماس مقابله کند دست به این رفتار‌های وحشیانه می‌زند تا بتواند روحیه خود را تجدید کند؛ غافل از اینکه این اقدامات نمی‌تواند روحیه ارتش فروپاشیده و رژیم رو به اضمحلال صهیونیستی را ترمیم کند.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 3
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1917 تاکنون در تمامی جنایات اسرائیل جنایتکار شریک جرم بوده است.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 1
    همین؟
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 3
    آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه برای ما یکی هستند.