در حالی که یکی از روحانیون سرشناس مدعی شده در کتاب های درسی چیزی از نقش یهود در تاریخ اسلام ذکر نشده بنا به مطالعهٔ جامعی که یک انجمن صهیونیستی منتشر کرد، در کتابهای درسی مدارس ایران به کودکان مبارزه با رژیم صهیونیستی آموزش داده می شود.

مدرسه دخترانه - مدارس - معلم

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بنا به نوشته این رسانه صهیونیستی در کتابهای درسی مدارس ایران به کودکان نفرت از اسرائیل آموزش داده می‌شود از جمله اینکه به کودکان در مدارس به کودکان آموزش داده می‌شود شعار «مرگ بر اسرائیل» بدهند، و خواهان نابودی آن شوند.

به نوشته این سایت «تهییج: اسرائیل ستیزی در کتابهای درسی امور در ایران»، اولین مطالعه جامعه پیرامون یهودی ستیزی، نارواداری و ... در برنامه درسی مدارس رسمی ایران در حدود نیم دهه‌ی گذشته است.

مثال‌های مشخص، شامل آموزش شعار «مرگ بر اسرائیل» به کودکان است که در کتابهای درسی به عنوان رژیم ساختگی می‌بایست از میان برداشته شود. در کتابهای درسی به کودکان آموزش داده می‌شود که یهودیان از ابتدای ظهور اسلام علیه آن به توطئه پرداخته اند، متون اسلامی جعل کرده اند .

همچنین به دانش آموزان آموخته می‌شود که تحریم‌هایی که با راهبری ایالات متحده علیه ایران وضع شده، بخشی از «طرح شیطانی» برای حذف باورهای مذهبی مسلمانان است، و مردم ایران، بخصوص از طریق دانشمندان هسته‌ای خود، «با جهاد اکبر شما و خون پرشور جوان شما به نعمت‌های فراوان دست یافته اند.».

کد خبر 842524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha