اسرائیلی ها طی ۴۸ ساعت گذشته به فروشگاه­های موادغذایی و هایپرمارکت­های بزرگ در مناطق مختلف اسرائیل هجوم آورده اند.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از حمله وحشیانه نظامیان اسرائیلی به مواضع جمهوری اسلامی ایران در سوریه در روزهای اخیر و قطعی شدن پاسخ کوبنده ایران به این دست درازی آشکار، تنشهای سیاسی و اقتصادی منطقه ای، گریبان صنعت کالایی و بازار محصولات حیاتی از جمله ارزاق و موادغذایی اسرائیل در استانهای بزرگ نظیر تلآویو و حیفا و مناطق شهرک نشین این رژیم را نیز گرفته است.

به گزارش وزارت امور داخله اسرائیل، در ۴۸ ساعت گذشته، هجوم مردم به فروشگاههای موادغذایی و هایپرمارکتهای بزرگ در مناطق مختلف اسرائیل غیرقابلتصور و بیسابقه بوده و گویی که اسرائیلی‌ها، سایه سنگین قحطی حاصل از نبرد نظامی آتی را زودتر از سردمداران صهیونیست، درک کرده اند.

این هجوم بی سابقه منجر به تعطیلی بسیاری از مراکز عرضه ارزاق و مواد غذایی در سطح شهر تلآویو در اثر عدم توانایی صاحبان این فروشگاه ها برای عرضه انبوه کالا به مردم نگران شده است.

وزیر امور داخله اسرائیل نسبت به تشکیل بازار سیاه برای فروش موادغذایی و کالاهای استراتژیک به شدت ابراز نگرانی کرد و اعلام کرد که گزارش های میدانی حاکی از آن است که در برخی مناطق تلآویو و حیفا، ارزاقی نظیر نان، کنسرو، آرد، آب آشامیدنی، آجیلهای خوراکی و مواد پروتئینی، بیش از ۵ تا ۸ برابر قیمت واقعی آنها به صورت مخفیانه فروخته میشود و افراد سودجو در حال تشکیل کارتلهای کوچک و بزرگ جهت عرضه قطره چکانی موادغذایی برای افزایش تصاعدی قیمت آنها و سودآوری بیشتر هستند.

کد خبر 842608
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • هموطن IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ادم گرسنه همه کارمیکنه خدابه دادملت غزه برسه که هیچ چیزی برای خوردن ندارن
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    با شنیدن نام غزه به یاد استالینگراد می‌افتم
  • IQ ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    نوری مالکی هم از آغاز جنگی بزرگ منطقه ای گفته و درگیر شدن کشورهای منطقه بخصوص عراق در این جنگ انتقام جدی ست یک عده شوخی شون میاد