«اسکات ریتر» افسر سابق ارتش آمریکا از حمله موشکی و پهپادی ایران تعبیر جالبی کرد و گفت: ایران به اسرائیل و آمریکا فهماند اگر به خاک ایران حمله کنید باید هزینه سنگینی پرداخت کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از تعبیر جالب ریتر افسر سابق ارتش آمریکا نسبت به حمله موشکی و پهپادی ایران را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 844634
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    22 7
    ماشالله بچه های سپاه و ارتش که جونشون رو کف دست گرفتن واسه اعتبار ایران و ایرانی
  • علی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    13 7
    ملحدین غربی بین ادیان یهود، اسلام و مسیحیت جنگ راه انداخته اند. یهودیان و مسیحیان مخالف دول جنگ طلب غربی می‌توانند در حکومت اسلامی در صلح و صفا زندگی کنند. ایران در کنار معترضین یهودی به غرب و دولت کودک کش غربی قرار دارد.
  • سیروس IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    25 5
    بابا ایران ابرقدرته کی میخواین بفهمین دو تا کشور قلدر که هیچ کشوری جرات نگاه چپ بهشون نداره زده تمام اسناد موجوده پایگاه عین السد و خاک اسراییل .درود سلام بر شهدا
  • ‌kargar IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 1
    خدا بداند که ما ایرانیان اگر پایش بیفتد و موقعیت هم جور باشد بهترین مغزهای متفکر دنیا خواهیم بود (که آنهم دلیلش احتمالأ و بنظر خودم ، باید خورشید و موقعیت ایران در سیاره باشد..؟؟) اما مهمترین بخش هوشمندانه این حمله کجا بود..؟؟ نه آنجا که ابتدا پهپاد و سپس فلان موشک ها و .. و مهمترین بخش آنجا بود که هم حمله اش را انجام داد هم با کمترین ریسک و کمترین تلافی از سوی دشمنش و هم طلسم حمله را شکوند هم سوتی نداد هم اعتبار خودش و ملت ایران را برد بالا هم اعتبار مذهب و تشیع را هم اینگه بعد از ۵۰ سال و شکست ۶کشور عربی مقابل اسرائیل ، تنها کشوری بود که به تنهایی و با بهترین دلیل و بهانه هم حمله نمود.. خداییش کاری ندارم اما اگر اوضاع اقتصادی و فرهنگی و آزادی های مدنی مثل حجاب جوری مدیریت می‌شدند که ظلمی به کسی نمی‌شد ، یکی از محدود بهترین حکومت‌ها و کشورها و مذاهب و ملت های جهان که همه ی مردم دنیا احتمالا بجای آمریکا آرزوی شهروندی آنرا یا ایران را داشتند.؟
  • محمودزاده IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    2 1
    بخشی از پروژه جنگ تمدن ها بود ایکاش مرحوم هانتگیتون زنده بودن و می دیدن
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 1
    زنده باد ایران زنده باد شیربها های حیدر کرار