نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع در بغداد حضور یافتند و این نمایشگاه افتتاح شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر ۶ رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

کد خبر 845910
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ع ا ز CA ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 1
    درود بر فرماندهان و دانشمندان نیروهای مسلح هوا و فضا که با دلیری و شجاعت کامل در مقابل هر گونه تهدید دشمن مجاهدانه و با غیرت در مقابل دشمنان خودشان دلیرانه ایستادن و آنها را در نطفه خفه میکنند ولی باید متذکر شد از ابعاد جنگ غزه و بعد از آن وعده صادق که دشمن را بکلی خار و زمین گیر کرده است و تقابل ذکر است دلیر مردان نیروهای مسلح مقاومت از داشته های خودشان و تجربه نظامی خودشان در این جنگ با صهیونیستها لحظهای غافل نمیشود و هر آنچه که دارند در اختیار آرتشهای مقاومت و مردمی منطقه خالص آنه در اختیار آنها میگذارند و به هیچ دولتی هم پاسخ نمیدهند امروز ایران اسلامی مرکز مقاومت اسلامی است و افتخار هر ایرانی به داشتن یک چنین آرتش پر قدرت منطقه ای و مردمی است خدا قوت به تمام مجاهدان ضد صهیونیست جهانی .
  • محمد IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    درود و شرف بر تمامی مهندسان و دانش‌بنیان ها و تمامی پاسداران و حافظان نظم و امنیت کشور عزیزمان ایران اسلامی بزرگ و سرافراز که کشور عزیزمان را در همه عرصه ها الخصوص در عرصه نظامی و دفاعی به رخ جهانیان کشیده‌اند و میکشند. درود بر ایران. درود بر پاسداران و حافظان نظم و امنیت درود بر مهندسان و دانشمندان در حوزه نظامی و دفاعی
  • علی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    سلام به نظربنده برای امنیت واقتدارایران سه،چیزمهم است ا-افزایش،قدرت نظامی ۲-اتحاد واگاهی ۳ مدیریت اقتصادی چون واقعامادشمن زیادداریم باید قبول کرد اگه اسرائبل بداند ضربه نمی بیند بدون فوت وقت به ایران حمله می کند ولی خداراشکرحساب کتاب به دست اش،امد عزت اقتداروارامش،ایران افتخارهرایرانی است وانهای که دشمنان مارا تمجید وتشویق می،کنند بویژه بعضی افراد کم فکر درایران بخود بیایند امریکاواسرائیل به ایران ارامیش،نمی اورند وبعضی ازمسئولبن هم به فکرمروم باشند مردم ایران بهترین مردم هستند وبارفتارخود دشمن تراشی،نکنند زنده باد ایران