بن‌ سبطی، سخنگوی فارسی زبان رژیم اشغالگر در مصاحبه با بی‌بی‌سی درباره ترس از ایران صحبت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بن‌سبطی، سخنگوی فارسی زبان رژیم اشغالگر شنبه‌شب در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: ما نمی‌خواهیم تنش را با ایران بیشتر از این کنیم چون تهدیدات آن‌ها تا حدی بالا رفت که می‌خواستند فتوای اتمی را تغییر دهند! بیایید هر دو طرف کوتاه بیاییم!

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کرده بود: اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد.

سردار حق‌طلب گفته بود: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

کد خبر 845992
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • دکتر IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 1
    اگه تمام صاحب منصبان به اندازه فرماندهان نظامی احساس مسئولیت کنند و به وظیفه خود عمل می کردند درتمام جهات پیشرفت کرده بودیم ،حتی اگه تک تک افرادجامعه درحفظ فرهنگ و آداب اصیل ایرانی حساس باشیم ابتذال وناهنجاری وهرزگی درجامعه رواج نمی یافت. حواسمون باشه بالجبازی ، ارزشهای مان را ارزان به حراج نگذاریم .
  • ناشناس US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    5 0
    دشمن فهمیده زوالش حتمی است مرگ بر نتانیاهو و بایدن ...
  • سعید IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 3
    حالا اگر کسی واقعا میخواهد تنش را کم کند ،گذشته از ماهیت طرف،فورا نگوئیم ترسید،عین بچه کلاس اولی،،دیدی ترسیدی!!!!