احمد وحیدی وزیر کشور در واکنش به تلاش برخی برای به چالش کشیدن تصمیم سازنده شهرداری در جهت برقی سازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: «برقی شدن خدمات یک هدف نیست، ماموریت است. »

احمد وحیدی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد وحیدی وزیر کشور در صفحه اش در فضای مجازی نوشت :‌ «از هر اقدامی که به افزایش سطح رفاه شهروندان و خدمت دهی بهتر به آنان باشد، حمایت می‌کنیم. همانطور که بر شهرداری ها نیز نظارت داریم تا از ریل خدمات خارج نشوند. تهران گام مهمی برای نوسازی ناوگان برداشت. برقی شدن خدمات یک هدف نیست، ماموریت است.»

وزیر کشور:‌ تهران گام مهمی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برداشت

کد خبر 848808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • US ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    به شهردار محترم بفرمایید یکی از راههای مهم کاهش آلودگی روان کردن ترافیک است که در این مورد نصب تعداد کافی تابلوهای راهنما و نصب در مکان مناسب می تواند راهگشا باشد اگر به دقت به تابلوهای راهنما در تهران نگاه کنید اغلب یا نا خوانا هستند و در جای درست نصب نشده اند مثلا یک درخت جلوی آنها را گرفته یا انقدر به هم نزدیک هستند که از دور به درستی نمی توان مسیر را تعیین کرد گاهی هم بعد از خروجی نصب شده اند که در واقع بی معنی هستند. یکی از مشکلات دیگر تغییر بی مورد نام خیابانها است.