عباس پوریانی، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مشکلات منطقه کمرزرد جاده کندوان و ایجاد حادثه برای مردم، از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی محسوب شده و دستگاه قضایی استان پیگیری‌های لازم را به شکل جدی در این خصوص انجام خواهد داد.

به گزارش همشهری آنلاین، پوریانی، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تاکنون چندین نفر به دلیل ناامن بودن منطقه کمرزرد جاده کندوان دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده‌اند که این مهم، مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است و دستگاه قضایی استان به شکل جدی این مشکل را پیگیری خواهد کرد.

پوریانی در بازدید از منطقه کمرزرد جاده کندوان بیان کرد: یکی از قسمت‌های خطرناک و ناامن جاده مرزن‌آباد به تهران، منطقه کمرزرد است که دارای صخره‌هایی بسیار سست بوده و در صورت ریزش برف و باران، هر لحظه با احتمال ریزش این سنگ‌ها به داخل جاده همراه است.

تصاویر جاده چالوس که به علت ریزش سنگ بسته شد | آزادراه تهران شمال و جاده کندوان را هم بارش شدید باران و ریزش سنگ بست + جزئیات

رئیس شورای حفظ حقوق شهروندی دادگستری مازندران ادامه داد: تاکنون چندین نفر در همین قسمت از جاده کندوان که شاید طول آن کمتر از یک کیلومتر باشد دچار حادثه شده و متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند؛ ضمن اینکه ریزش سنگ‌ها در بسیاری از اوقات منجر به ایجاد خسارت به خودروی مسافران شده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ مسئولی پاسخگوی این مساله نبوده و برای رفع مشکل، اقدام اساسی صورت نگرفته است.

پوریانی تصریح کرد: جان مردم برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و مسئولین استانی و کشوری باید تصمیمی اساسی برای این مشکل اتخاذ کنند؛ قطعاً این مشکل با مقداری توجه و پیگیری قابل حل خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: مشکلات منطقه کمرزرد جاده کندوان و ایجاد حادثه برای مردم، از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی محسوب شده و دستگاه قضایی استان پیگیری‌های لازم را به شکل جدی در این خصوص انجام خواهد داد.

پوریانی در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان مازندران افزود: خواهش بنده از مسئولین ارشد ذیربط از جمله وزیر راه و شهرسازی این است که با توجه به اهمیت موضوع و مرتبط بودن آن با جان انسان ها، از منطقه کمرزرد جاده کندوان بازدیدی داشته باشند و با بررسی موانع و مشکلات، تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: از طرف دیگر، حجم بالای ترافیک این منطقه به ویژه در ایام خاص که شاید بعضاً بیش از ۱۲ ساعت نیز به طول بیانجامد، باعث گله‌مندی مردم بومی منطقه و مسافران شده و قطعاً پیگیری‌های لازم در این خصوص نیز صورت خواهد گرفت.

پوریانی در خاتمه گفت: مشکل و مانعی نیست که قابل رفع نباشد، حل مشکل این جاده فقط مستلزم آن است که متولیان امر برای حل مشکلات مردم در این خصوص، اراده به خرج دهند.

کد خبر 851512
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    به قول مدیر ایران خودرو اگه جان چند نفر رو گرفته بذارید تا عید جان چند نفر دیگه رو هم بگیره اما درستش نکنید پول نداریم.ممنون