در این دوره از مدیریت شهری دشمنان، منتقدان، مخالفان سیاسی و جناحی، با زیر پا گذاشتن تمام مرز های اخلاقی و قوائد و اصول رقابت سیاسی معمول و مرسوم، بدون در نظر گرفتن حتی ذره ای از منافع شهر و شهروندان، از هیچ راه و روشی برای حمله و هجمه علیه شهردار تهران دریغ نکردند.

درخت های تنه سفید

همشهری آنلاین_ مهدی اسماعیل پور، دروغ و شایعه پراکنی به ویژه در فضای مجازی یکی از برنامه ها و خطوط اصلی منتقدان و مخالفان و رقبای سیاسی برای حمله و هجمه علیه شهرداری تهران است.

این موضوع در چند وقت اخیر که مدیریت ششم شهری سال آخر خود را سپری می کند، به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است. یک روز تصاویری قدیمی از چنار های قطع شده خیابان ولیعصر(عج) را به عنوان جنایت شهرداری بازنشر می کنند و روز دیگر شایعه قطع بی رحمانه درختان در پشت حصار های آبی را بر سر زبان ها می اندازند.

با وجود دستاورد های بزرگ شهرداری تهران در حوزه درخت و فضای سبز از جمله کاشت ۴۸۲۴۰ هزار هکتار درخت، عده ای با دروغ گویی و بی اخلاقی تمام به دنبال القا و دیکته کردن این گزاره غلط و اشتباه به مردم هستند که شهرداری تهران دشمن درختان شهراست. جمله ای که به شکل عجیب و برجسته ای در تمام دروغ افکنی و شایعه پراکنی های مربوط به درختان بر آن تاکید و تکرار شده است! در ادامه تنها بخشی از دروغ های درختی و اصل ماجرای آن را مرور می کنیم.

دروغ های درختی!

کد خبر 852217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha