یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که آیفون ۱۷ Slim اپل می‌تواند بزرگترین تغییرات طراحی از زمان آیفون X را به همراه داشته باشد.

نسل جدید ایفون

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تکناک، شایعات مربوط به سری آیفون ۱۶ به طور مداوم در اینترنت منتشر می شود و اطلاعاتی مانند تغییرات طراحی، تغییرات دوربین، باریک‌تر شدن حلقه‌های شارژ MagSafe، عمر باتری بهتر و غیره را فاش می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که تولید نمایشگر آیفون ۱۶ اپل در مسیر خود قرار دارد و از ماه آینده آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است، اوایل این ماه گزارش دادیم که اپل ممکن است مدل «Plus» را با مدل جدید «Slim» در خط تولید آیفون ۱۷ سال آینده جایگزین کند. حال، آخرین گزارش The Information جزئیات بیشتری را در مورد آنچه می توانید از آیفون ۱۷ Slim در سال آینده انتظار داشته باشید، به اشتراک می گذارد.

طبق این گزارش، اپل می تواند با انتقال دوربین های عقب از گوشه بالا سمت چپ به مرکز بالا، یکی از بزرگترین تغییرات طراحی را با آیفون ۱۷ Slim به ارمغان بیاورد. از زمان عرضه اولین مدل در سال ۲۰۰۷، اپل دوربین‌ها را در گوشه بالا سمت چپ آیفون‌ها نگه داشته است.

بنابراین، تغییر موقعیت سیستم دوربین عقب به مرکز بالا، یکی از بزرگترین تغییرات از زمان آیفون X خواهد بود. ظاهراً آیفون X تغییرات زیادی را به همراه داشت، مانند حذف دکمه home، فیس‌ آیدی، نمایشگر OLED، حاشیه‌های نازک و موارد دیگر.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که آیفون ۱۷ Slim حتی از مدل Pro Max نیز گران‌تر خواهد بود. قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس فعلی ۱۱۹۹ دلار است و انتظار می‌رود آیفون 17 Slim از این مقدار بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

سایت اینفورمیشن گزارش می دهد که اپل در حال آزمایش چندین طراحی برای آیفون باریکتر است، که روایت قبلی ما در مورد آیفون 17 Slim را تایید می کند. آیفون 17 Slim ممکن است دارای بدنه آلومینیومی و بریدگی به شکل قرص برای دوربین های سلفی باشد.

علاوه بر این، درباره آیفون ۱۷ اسلیم شایعه شده با جدیدترین تراشه اپل، A19 Bionic، کار خواهد کرد و این گوشی می تواند دوربین های سلفی بهتری را ارائه دهد. طبق گزارش ها، اندازه صفحه نمایش بین ۶.۱۲ تا ۶.۶۹ اینچ (به احتمال زیاد ۶.۵ اینچ) خواهد بود.

لقب «Slim» فقط یک نام جایگزین نخواهد بود، اما گزارش حاکی از آن است که این مدل در واقع «به طور قابل توجهی» نازک‌تر از مدل‌های فعلی آیفون است.

کد خبر 853041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha