رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران جزئیاتی را درباره برنامه‌های شهرداری تهران در هفته میراث فرهنگی تشریح کرد.

جشنواره اقوام دریاچه

به گزارش همشهری آنلاین؛ امیر قاسمی درباره جزئیات برنامه های شهرداری تهران در هفته میراث فرهنگی اظهار کرد: بنا بر مصوبه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روزهای هفته میراث فرهنگی مطابق با جدول ارائه شده، نام‌گذاری شده است.

برگزاری جشنواره اقوام و مسابقه عکاسی در هفته میراث فرهنگی

او با تاکید بر اینکه ویژه برنامه‌هایی برای هفته میراث فرهنگی در نظرگرفته شده است، بیان کرد: تورهای موزه‌گردی در سطح شهر تهران با محوریت محلات توسط مناطق ۲۲گانه در این هفته برگزار می‌ شود.

قاسمی در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه و جشنواره اقوام با استفاده از نمایه‌ها و با محوریت موضوعات شاهنامه و با هدف معرفی و آشنایی شهروندان با فرهنگ اساطیری ایران توسط مناطق ۲۲ گانه برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد گردشگری شهرداری تهران در ادامه افزود: مسابقه عکاسی خانوادگی با موضوع یک شهر موزه با هدف معرفی موزه های شهر تهران توسط مناطق ۲۲ گانه برگزار و از طریق هیات داوران منطقه ای به ۳ نفر برگزیده هدایایی اهدا می شود. همچنین مسئولین گردشگری مناطق ۲۲ گانه با مشارکت محلات نسب به برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع گردشگری و موزه داری ویژه مخاطبان دهه هشتاد و نود اقدام کرده و و به ۳ اثر برگزیده جوایزی اهدا می شود.

کد خبر 853086
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha