مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 وزارت اقتصاد، از ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه دوم اجرای اصل 44 به مجلس، تا پایان مرداد ماه خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، داوود خانی گفت:  هرسال همزمان با ابلاغ سیاست‌های کلی اصل 44 در تیر ماه گزارش عملکردی از نحوه اجرای این سیاست‌ها به مجلس ارسال می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ماه مبنای این گزارش تیر است و طی بازه‌های 6 ماهه این گزارش به نمایندگان مردم در مجلس داده می‌شود تا در جریان چگونگی اجرای قانون قرار گیرند.

خانی درباره مهم‌ترین بخش‌های گزارش گفت: این گزارش شامل تکالیف و بندهایی است که در قانون آمده و به تناسب آن نحوه اجرای برنامه سالانه قانون اصل 44 نیز در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: این گزارش‌ها از طرف ستادهای اصل 44 دستگاه‌های مشمول خصوصی‌سازی‌ گردآوری شده و به این اداره ارسال شده است تا در قالب گزارش جامع به مجلس فرستاده شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر ستادهای اصل 44 تمامی دستگاه‌های دولتی و زیرمجموعه‌های آنها که مشمول خصوصی‌سازی هستند، تشکیل شده و گزارش‌های دوره‌ای منظمی‌را از نحوه عملکرد خود برای بررسی بیشتر به این اداره ارسال می‌کنند.

کد خبر 87622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز