شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهدی سهرابی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در رشته اسکراچ، با عبور از حریفان آسیایی موفق به کسب مدال طلای این رشته شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا 2009 که در اندونزی در حال برگزاری است عصر امروز(شنبه) 24 مرداد مهدی سهرابی و علیرضا حقی نمایندگان کشورمان در رشته اسکراچ به مسافت 15 کیلومتر به مصاف حریفان آسیایی رفتند و در پایان مهدی سهرابی در یک همکاری تیمی و کمک شایان و قابل تقدیر علیرضا حقی با اقتدار و با کسب 100 امتیاز بر حریفان آسیایی که اغلب از قهرمانان المپیک و جهان بودند، غلبه کرد و موفق شد اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب نماید.در این رشته دوچرخه سوار قزاق بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره گرفت.

امروز و در دیگر رشته این رقابت‌ها حسنعلی ورپشتی و محمود پراش در رشته 200 متر مقدماتی برای کشورمان رکابزنی کردند و موفق شدند که به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و تا ساعاتی دیگر به مصاف حریفان خواهند رفت.

در رشته امنیوم نیز آروین معظمی گودرزی در مرحله مقدماتی به مرحله فینال راه پیدا کرده و تا ساعاتی دیگر در مرحله فینال به مصاف حریفان خواهد رفت.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان و شانزدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری جوانان قهرمانی آسیا در حالی در اندونزی آغاز شد که برای نخستین مرتبه 28 تیم برتر قاره کهن در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند تا رکورد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا شکسته شود.

تیم‌های برتر آسیا با تمام نفرات برجسته خود از جمله قهرمانان جهان در این مسابقات شرکت کرده‌اند و همین مساله و رقابت نزدیک و سنگین رکابزنان نشان دهنده سطح بالای این رقابت‌هاست.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در دو بخش جاده و پیست (250 متری بتونی) تنگارونگ جزیره کالیمانتان شرقی در حال برگزاری است.

کد خبر 87885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز