سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ هشدار یا اولتیماتومی از کاشانی دریافت نکرده‌ام و با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با تیم مس کرمان گفت: وضعیت خوبی داریم و با وجود مصدومیت برخی بازیکنان سایر نفرات در شرایط مطلوبی تمرین کرده و آماده هستند. ما سعی می‌کنیم دیدار با سپاهان را فراموش کنیم. گرچه اگر آن مسابقه را به لحاظ فنی آنالیز کنیم پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت. ما در آن بازی نشان دادیم که فوتبال تهاجمی را در دستور کار خواهیم داشت. البته تاکتیک‌ها را متناسب با نوع حریفان انتخاب می‌کنیم.

کرانچار درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران روزنامه‌های ورزشی مبنی بر اینکه نظرتان درباره‌ صحبت‌های هادی عقیلی مدافع تیم سپاهان که گفته است پرسپولیس شانس آورد در بازی با ما هشت‌تایی نشد، اظهار کرد: شاید منظور این بازیکن بازی فصل پیش سپاهان و پرسپولیس است. فرصت‌های پرسپولیس بیش از سپاهان بود. بهتر است دیگر راجع به آن بازی صحبت نکنیم. من هم سعی می‌کنم روزنامه‌های ورزشی را نخوانم چرا که شایعه‌های زیادی را منتشر می‌کنند. من و بازیکنانم سعی می‌کنیم کاری به این شایعات نداشته باشیم. بازیکنان پرسپولیس به فضای تیم خودشان کاملا واقف هستند و سعی می‌کنند مسوولیت‌هایشان را به خوبی در زمین انجام داده و مقابل حریفان فقط به فکر پیروزی باشند.

وی درباره جلسه‌ای که روز دوشنبه با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس داشته است تصریح کرد: معمولا بعد از هر مسابقه جلسه آنالیز آن بازی را با حبیب کاشانی برگزار می‌کنیم و به مرور کارهای تاکتیکی انجام شده و اشتباهات تیمی می‌پردازیم. این جلسه هم با همین محور انجام شد و هر دو معتقد بودیم پرسپولیس حداقل می‌توانست برابر سپاهان به تساوی برسد که متاسفانه این امر واقع نشد.

وی درباره اینکه آیا بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان از مدیریت باشگاه اولتیماتومی دریافت کرده است، گفت: هیچ هشدار یا اولتیماتومی را از کاشانی دریافت نکرده‌ام و با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم. برخی می‌گویند قول برد در بازی آینده را داده‌ام راست می‌گویند، چرا که من پیش از هر بازی فقط به فکر پیروزی هستم. البته فراز و نشیب در عملکرد یک تیم طبیعی است. در طول دوران مربی‌گری‌ام آنقدر برد و باخت‌های متعدد دیده‌ام که این مسائل و این شرایط برایم عجیب نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تصمیم بر لغو قرارداد وسلی برزیلیا با او بوده یا مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: این تصمیم را باشگاه گرفته البته من هم به باشگاه حق می‌دهم که در قبال غیبت دو سه هفته‌ای یک بازیکن چنین تصمیمی بگیرد. ما در پرسپولیس کمبود مهاجم نداریم و نبود وسلی مشکلی را برای این تیم پیش نمی‌آورد. حتی با لغو قرارداد او هیچ بازیکن جایگزینی را حتی در پست‌های دیگر هم نخواهیم گرفت. قطعا من هم از تصمیم باشگاه درباره این بازیکن برزیلی حمایت می‌کنم.

وی همچنین درباره وضعیت هوار ملا محمد و غیبت 12 روزه‌ی او در تیم پرسپولیس تصریح کرد: هوار 12 روز کنار ما نبود. او باید در یک دوره تمرینی برنامه‌های خاصی را پشت سر گذاشته و به حدی از آمادگی مطلوب برسد تا بتوانیم از او در ترکیب اصلی استفاده کنیم. این بازیکن اولین جلسه تمرینی‌اش را به طور اختصاصی برگزار کرد و امیدوارم هرچه سریع‌تر به شرایط مد نظرم برسد.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره دیدار با تیم مس کرمان گفت: اطلاعات خوبی از این تیم داریم و بازی‌هایش را آنالیز کردیم. پرسپولیس یک بار برابر این تیم قرار گرفت و تجربیات خوبی از آن بازی کسب کرد. به خوبی می‌دانم که آنها برابر ما چطور بازی خواهند کرد. درست است که سرمربی این تیم تغییر یافته اما دستیارش جانشین وی شده و بعید می‌دانم رویکرد فنی و تاکتیکی‌شان نسبت به بازی رفت تغییر کند.

کرانچار درباره آخرین وضعیت مصدومان تیمش تصریح کرد: کریم باقری به احتمال زیاد از اواخر این هفته تمریناتش را به طور اختصاصی آغاز خواهد کرد اما وضعیت آسیب دیدگی او به حدی نیست که بخواهد به زودی تمرینات هوازی را در برنامه داشته باشد. من هم به مانند شما وضعیت او را از پزشک تیم جویا می‌شوم. شیث رضایی هم که تا حدودی آسیب دیدگی دارد، به دلیل اخراج در بازی قبل، نمی‌تواند پرسپولیس را مقابل مس همراهی کند اما پیش‌بینی می‌کنم تا بازی هفته نوزدهم بتواند وضعیت بهتری پیدا کند. هادی نوروزی هم تا حدودی آسیب دیده است که با شرایطی که دارد بعید می‌دانم از او در بازی مقابل مس استفاده کنیم.

کد خبر 96497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز