همشهری آنلاین: دریانوردان باز هم در حسرت قهرمانی ماند.

 با برگزاری دیدار فینال دومین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی، عمران سازان اصفهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. به گزارش فارس، دیدار فینال عصر روز جمعه (25 دی) در یزد بین دو تیم دریانوردان بوشهر و عمران سازان اصفهان برگزار شد که تیم اصفهانی در یک رقابت جذاب و نفس گیر با نتیجه 6 بر 5 حریف را شکست داده و قهرمان دومین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد.

دریانوردان برای دومین فصل پیاپی در فینال شکست خورده و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و باز هم در حسرت قهرمانی ماند.

در رقابت‌های سال گذشته عمران سازان به مقام سوم دست پیدا کرده بود.

در بازی رده‌بندی نیز سازه‌سرای مازندران و فلات قاره به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی با نتیجه 4 بر 4 مساوی به پایان رسید، اما در وقت‌های اضافه فلات قاره 2 گل به ثمر رساند و با پیروزی 6 بر 4 عنوان سومی این دوره را به دست آورد.

سال گذشته و در نخستین دوره، ایران توسعه کرج با گذشتن از سد رقیبانش و در مسابقاتی که با حضور 10 تیم در 2 گروه 5 تیمی برگزار شد، به نخستین قهرمانی این جام دست پیدا کرد. ایران توسعه در حالی با شکست دریانوردان به این افتخار نائل شد که امسال در مرحله گروهی رقابت‌ها حذف و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا نکرد.

کد خبر 99562

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز