همشهری‌آنلاین: پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با سه گل الغرافه قطر را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 و 5 دقیقه چهارشنبه 16 فروردین 91 در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه مهمان تیم الغرافه قطر بود که در پایان با سه گل این تیم را شکست داد

سرخ‌پوشان که بازی را توفانی آغاز کرده بودند خیلی زود در 5 دقیقه اول بازی قدرت خود را به رخ میزبان کشیدند. در دقیقه 3 علی کریمی با پاس عمقی زیبای خود غلامرضا رضایی را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار داد و مهاجم پرسپولیس هم با هدایت توپ به گوشه دروازه نخستین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 5 پرسپولیس که بار دیگر پشت محوطه جریمه الغرافه صاحب توپ شده بود، این بار به وسیله ایمون زاید به گل رسید. مهاجم لیبیایی پرسپولیس که این روزها خیلی راحت برای تیمش گل می‌زند، شوتی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که توپ پس از برخورد به پای مدافع الغرافه، از بالای سر دروازه‌بان این تیم وارد دروازه شد تا پرسپولیسی‌ها هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد بیاورند.

پس از این گل زردپوشان الغرافه که از سوی هواداران خود چندان مورد حمایت قرار نگرفتند، نبض بازی را در دست گرفتند و حملات نصفه و نیمه‌ای به روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما هیچ کدام از آن‌ها به موقعیت خطرناک تبدیل نشد و تنها دو ضربه آزاد پشت محوطه جریمه و یک شوت نه چندان خطرناک حاصل حمله‌های آن‌ها در نیمه نخست بود.

فرهاد مجیدی که از ابتدا در ترکیب الغرافه حضور دارد، همانند دوران حضورش در استقلال شیث رضایی را به عنوان یار مقابل در همه صحنه‌ها کنار خود می‌دید. مجیدی چند بار از بازیکنان پرسپولیس عبور کرد اما با خطای آن‌ها مواجه شد.

در دقیقه 40 مازیار زارع به جای سامان آقازمانی که مصدوم شده بود وارد زمین شد.نیمه دوم هم با برتری پرسپولیس به پیش رفت و گل سوم را هم جواد کاظمیان در دقیقه 72 به ثمر رساند

الشباب امارات - الهلال عربستان

دیدار الشباب امارات و الهلال عربستان هم در همین گروه امروز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز