یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۲
۰ نفر

دوستان آپاراتچی، سلام! امسال و در تعطیلات نوروز، چه فیلم‌های ایرانی‌ای دیدید؟ از فیلم‌های روی پرده یا فیلم‌های توزیع‌شده در شبکه‌ی نمایش خانگی، کدام فیلم را بیش‌تر دوست داشتید؟

اولین آپاراتچى ِ فصل

آپاراتچی در فصل بهار هم، منتظر یادداشت‌های شماست، یادداشت‌هایی درباره‌ی فیلم‌های ایرانی‌ای که دیده‌اید و دوست داشته‌اید و می‌خواهید آن‌ها را به دوستان نوجوان دوچرخه‌ای معرفی کنید. پس از همین حالا شروع کنید!

راستی، حواستان هست که فصل زمستان تمام شده و ما در این ستون قرار داشتیم در پایان هر فصل، فعال‌ترین و بهترین آپاراتچی نوجوان فصل قبل را معرفی کنیم و به او جایزه بدهیم؟ حواستان نبود؟ پس حواستان را خوب جمع کنید!

در فصل زمستان، 21 نوجوان دوچرخه‌ای به طور مستمر در بخش سینمایی، آپاراتچی نوجوان فعالیتشان را شروع کردند که از بین آن‌ها «غزل محمدی» از تهران، به خاطر هفت یادداشت خوب قابل چاپ و پی‌گیری فیلم‌های روز ایرانی در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر، به‌عنوان اولین «آپاراتچی فصل» انتخاب می‌شود و امیدواریم که غزل، از قبل هم پرکارتر شود و هم‌چنان همکاری‌اش را با این بخش ادامه دهد.

دوچرخه هم‌چنین از «سارینا کاظمیان» و «حانیه گودرزی» به‌خاطر فعالیت خوبشان در فصل زمستان متشکر است و از آن‌ها تقدیر می‌کند و امیدوار است که جدی‌تر از قبل، فیلم ببینند.


یادداشت‌های شما به آپارات‌خانه رسید:

سارینا کاظمیان (جُرم)، امیرحسین یگانه (پله‌ی آخر)، نوشین سرمدی (شاعر زباله‌ها) و علی موسوی (تنها دوبار زندگی می‌کنیم)

کد خبر 208686
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز