همشهری‌آنلاین: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص اجرای طرح بشارت (بسته خدمات رفاهی راننده‌های تاکسی) گفت: بر اساس این طرح خوشبختانه تمام راننده‌های تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته‌اند و تاکنون بیش از ۷۷ هزار راننده نیز بیمه تکمیلی شده‌اند.

میثم مظفر با بیان این مطلب افزود: در طرح بشارت تلاش کردیم تا از ظرفیت شرکت‌های خصوصی استفاده کنیم تا زمینه ارایه سریع‌تر و راحت‌تر خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی فراهم شود.

وی ادامه داد: در نهایت سامانه‌ای تحت عنوان سامانه بشارت شکل گرفت که راننده‌ها برای بهره‌مند شدن از هر یک از تسهیلات و امکانات در نظر گرفته شده باید به این سامانه مراجعه کنند.

مظفر تصریح کرد: بیمه عمر و حوادث، بیمه تکمیلی راننده‌ها و خانواده تاکسیرانان، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، استفاده از خدمات ورزشی، مراسم ازدواج، فرهنگسرا‌ها و مهدکودک‌ها و خدمات درمانی شهر سالم از جمله خدماتی است که در طرح بشارت برای راننده‌های تاکسی و خانواده‌هایشان پیش بینی شده است.

وی گفت: براساس این طرح تاکنون ۷۷ هزار و ۹۴۹ راننده تاکسی بیمه تکمیلی شده‌اند و ۴ هزار و ۲۶۸ خانواده از خانواده تاکسیرانان نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: همچنین خوشبختانه تمام راننده‌های تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته‌اند و ۲ هزار و ۵۰۰ راننده نیز از تسهیلات و تخفیفات بیمه بدنه استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا در این طرح تسهیلاتی هم برای خدمات تعمیرگاهی ارایه دهیم تا راننده‌های تاکسی برای تعمیر خودروهای خود با مشکلات کمتری مواجه باشند.

کد خبر 212523
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز