همشهری آنلاین: بیست‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از جمعه دهم خرداد با برگزاری یک دیدار در فنلاند آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار لیگ جهانی والیبال سال 2013، تیم ملی والیبال فنلاند در گروه سوم این رقابت‌ها میزبان پرتوریکو در شهر هلسینگی است.

به گزارش فارس، همزمان با این دیدار یک بازی دیگر از این گروه در کشور کانادا برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال کانادا میزبان هلند در سالن کولیسی پیسی شهر کبک است.

لیگ جهانی والیبال سال 2013 در 3 گروه شش تیمی انجام می‌شود که مسابقات گروه C آغاز کننده این رقابت‌ها است. تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی دو نماینده دیگر قاره کهن آسیا نیز در این گروه قرار دارند که روز شنبه، 11 خردادماه در شهر هوسانگ کره‌جنوبی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی والیبال ایران نیز که در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های کوبا، صربستان، روسیه، آلمان و ایتالیا همگروه است، 17 خردادماه نخستین بازی خود را در شهر کالینگراد برابر روسیه برگزار خواهد کرد.

تیم ایران در حال حاضر در اردوی آمادگی بلغارستان به سر می‌برد و چهار شنبه، 15 خرداد صوفیه را به مقصد مسکو و سپس کالینگراد برای برگزاری دو دیدار مقابل روسیه در روزهای 17 و 18 خرداد در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی والیبال ترک خواهد کرد.

شاگردان ولاسکو ظهر روز یکشنبه، 19 خرداد ماه به ایران باز می‌گردند تا خود را برای رویارویی با تیم ملی صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی آماده کنند.

کد خبر 216717
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز