دومین طوفانی که روز جمعه پایتخت را درنوردید آتش‌نشانان را راهی ۹۰ ماموریت کرد و باعث مجروح شدن ۱۵ نفر از شهروندان شد

طوفان

وزش طوفان روز جمعه حوالي ساعت19 از منطقه21 تهران آغاز شد. براساس اين گزارش، ‌اين طوفان كه در حدود 90كيلومتر در ساعت سرعت داشت از استان قزوين آغاز شده و پس از عبور از استان البرز از غرب وارد تهران شده بود.دكتر رضا دهقانپور مدير اورژانس تهران با اعلام اين خبر به همشهري گفت: در جريان دومين طوفان پايتخت، 15نفر (13مرد و 2زن) مصدوم شدند. 6 نفراز آنها به‌صورت سرپايي در محل درمان شدند و 9نفر از مصدومان به بيمارستان‌هاي لقمان، امام حسين، حضرت رسول، سينا، شريعتي و شهيد فياض بخش انتقال يافتند.

مدير اورژانس تهران تصريح كرد: اين افراد براثر سقوط از ارتفاع، ريزش آوار، برخورد اجسام و سقوط درخت مصدوم شدند كه حالشان مساعد گزارش شده است. در بين آنها نوجوان 12ساله‌اي بود كه در جنوب تهران بر اثر ريزش آوار مصدوم شد كه به بيمارستان لقمان انتقال يافت.

وي افزود: در يك مورد نيز درخت در اتوبان كرج روي خودروي زن جواني افتاد كه وي نيز در محل به‌صورت سرپايي درمان شد.
در همين حال سيدجلال ملكي سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران به همشهري گفت: از زمان وقوع دومين طوفان كه از ساعت 19 تا 21 بود 90مورد حادثه در 22منطقه تهران به سازمان آتش‌نشاني اطلاع داده شدو آتش‌نشانان را به محل كشاند. حادثه‌ها عمدتا سقوط درخت‌ها، سقوط اجسام از ارتفاع، سقوط داربست و ريزش آوار بود. وي افزود: خوشبختانه در عمليات‌هاي آتش‌نشانان هيچ مورد فوتي وجود نداشت. ملكي تصريح كرد: همه 103 ايستگاه آتش‌نشاني روز جمعه در حال آماده باش بودند.
براساس اين گزارش، در پي طوفان برق برخي مناطق نيز قطع شده بود.

کد خبر 261789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha