شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

خبر > به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، دو اتوبوس‌ سیار به عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر تهران می‌پردازند.

عکس: سایت کانون پرورش فکری

جالب است بدانيد تا دهه‌ي مبارك فجر، اين اتوبوس‌ها در بوستان‌ها و مراكز فرهنگي شهر حضور دارند و محصولات فرهنگي را عرضه مي‌كنند.

به گزارش اداره‌ي کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فكري، جعفر عبدي، مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون پرورش فكري گفت: «کتاب‌های عرضه‌شده در این دو اتوبوس با تخفیف ویژه عرضه خواهند شد.»

او هم‌چنین از ادامه‌ي فعالیت این اتوبوس‌ها تا روزهاي مبارک دهه‌ي فجر و برپایی بیش از دوهزار نمایشگاه عرضه‌ي کتاب در مدارس سراسر کشور خبر داد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون پرورش فكري گفت: «در حال‌حاضر 146 فروشگاه کانونی و غیرکانونی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 60 فروشگاه‌‌ در سال 1394 و 21 فروشگاه کانونی هم شش ماه اول سال 1395 به بهره‌برداری رسیده‌اند که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده این رقم به 150 خواهد رسيد. در مجموع 14 نمایندگی و 46 عاملیت نیز به این مجموعه اضافه شده است.»

او گفت: «عرضه‌ي محصولات فرهنگی کانون پرورش فكري در نمایشگاه‌هایی مانند نوشت‌افزار، هفته‌ی ملی کودک، هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی و دهه‌ی مبارك فجر، جزء سیاست‌های سال 1395 كانون برای معرفی محصولات خود در مجامع عمومی است و حضور مؤثر در سازمان‌ها، مؤسسه‌های دولتی و غیردولتی نیز می‌تواند تعداد مخاطبان محصولات کانون را افزایش دهد.»

کد خبر 353395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha