سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران در حکمی سیدمحمدحسین حجازی را به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد منصوب کرد.

شهرداری تهران

به گزارش كانال تلگرامي شهردار تهران، در اين حكم آمده است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای سیدمحمدحسین حجازی

بنا به پیشنهاد هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد و تائید معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به حسن سوابق و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم، شما را به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نوسازی عباس آباد» منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود با نگاه دقیق و علمی و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه همکاران و با توجه به ضرورت نوسازی مجموعه عباس آباد به عنوان قلب فرهنگی و ذخیره‌ای ارزشمند برای تقویت حیات مدنی پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت ایجاد سرزندگی و اعتلای فرهنگی و اعتقادی شهروندان تهرانی همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی تهران و تأمین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسألت دارم.

حجازی از سال ۹۳ به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد فعالیت داشته است.

او که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی با گرایش برنامه‌ریزی فرهنگی است، پیش از این دارای فعالیت‌های مستمر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری بوده که از آن جمله می‌توان به مدیریت مناطق ۱ و ۷ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ریاست فرهنگسراهای ملل و اندیشه اشاره کرد.

جشنواره‌های نوگلان حسینی، باغ خندان، باغ رمضان و لبخند صلواتی از جمله برنامه‌هایی فرهنگی است که در دوره مدیریت او در این فرهنگسراها و منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد انجام شده است.

کد خبر 386806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha