شنبه ۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

گروه ادب و هنر: در حالی که مهناز افشار و مهتاب کرامتی، 2 بازیگر مشهور سینما چهارشنبه گذشته در نهاد ریاست‌جمهوری با اسفندیار رحیم مشایی دیدار کردند، 3بهمن شایعه‌ای شنیده شد

که الهام حمیدی مشاور مهرداد بذرپاش، رئیس سازمان ملی جوانان شده است.  اسفندیار رحیم مشایی که مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و رئیس کمیسیون فرهنگی دولت نیز هست، اخیرا دیدارهای خود را با بازیگران مشهور سینما افزایش داده است.

هفته گذشته نیز مشایی از نمایشگاه عکس رضا کیانیان، دیگر بازیگر مشهور سینما در نگارخانه «نوروز هنر» در خیابان گاندی تهران بازدید کرد. دیدارهای خصوصی ستاره‌های سینما با رئیس دفتر و مشاور فرهنگی دکتر احمدی‌نژاد از پاییز گذشته و با حضور محمد رضا گلزار در نهاد ریاست‌جمهوری به رسانه‌ها درز کرد.

رسانه‌ها درباره آن ملاقات خبردادند گلزار در دیدار خود از رئیس دفتر رئیس‌جمهور خواسته برای حل مشکلاتش به وی کمک کند. در پایان این دیدار، مشایی امکان ملاقات چند دقیقه‌ای گلزار با دکتر احمدی‌نژاد را نیز فراهم کرده بود. پس از آن دیدار، ممنوعیت تصویر این ستاره سینما حذف شده است.

بازدید غیرمنتظره مشایی از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی در آذرماه گذشته و خرید یکی از تابلوهای گرانقیمت این هنرپیشه مشهور نیز برای مدتی توجه رسانه‌ها و محافل سیاسی- مذهبی را به‌خود جلب کرد.

گرچه خبر انتصاب الهام حمیدی 3بهمن ازسوی منابع خبری رسمی تایید نشد اما این شایعه گویای وضعیتی است که باید آن را از سیاست‌های جدید فرهنگی دولت دانست. با این حال هنوز هیچ خبری از محتوای دیدارهای مشایی با هنرمندان اعلام نشده است و مشخص نیست این سیاست جدید فرهنگی چه اهدافی را دنبال می‌کند.

کد خبر 100103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز