سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

مدیر مشمولان نیروهای مسلح گفت: صدور کارت‌های تقلبی ایثار برای معافیت از سربازی مربوط به سودجویان و جاعلان است

سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی اعلام کرد: اخیرا عده‌ای سودجو، فرم‌هایی را بین مردم توزیع کرده‌اند، مبنی بر اینکه به کسانی که از سال 58 تا 70 خدمت سربازی را انجام داده‌اند از سوی نیروهای مسلح 20 میلیون ریال  پرداخت  و یک فرزند آنان از خدمت معاف می‌شود و عده‌ای نیز با تکمیل و ارسال فرم‌ها به نیروهای مسلح مراجعه می‌کنند.

سردار کمالی عنوان کرد: این فرم‌ها از سوی عده‌ای سودجو توزیع شده که بعضی از آنها نیز دستگیر شده‌اند، لذا مردم از تکمیل و ارسال فرم‌های فوق یا مراجعه به مراکز نیروهای مسلح خودداری کنند.

وی اعلام کرد: برابر مقررات موجود، تمامی رزمندگان اعم از کادر، بسیج، سربازان و نیروهای مردمی که 30‌ماه سابقه جبهه داشته باشند یک فرزند آنان از خدمت معاف و کسانی که سابقه جبهه آنان کمتر از 30‌ماه باشد، به نسبت، از خدمت یکی از فرزندان آنها کسر می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: قوانین و مقررات مربوط به خدمت سربازی صرفا از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌شود و مردم بر همین اساس درباره خدمت سربازی خود یا فرزندان تصمیم‌گیری کرده و به شایعات اصلا توجه نکنند.

کد خبر 105026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز