رئیس مرکز آمار، فناوری و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ سپاس معلم، 12اردیبهشت در مدارس کشور نواخته می‌شود

اعلام کرد: 190نفر از معلمان نمونه کشوری در هفته معلم تجلیل می‌شوند و سند یک خودرو به‌عنوان هدیه به آنان اهدا خواهد شد.اسدالله اسدی گرمارودی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: معلمان نمونه کشوری براساس 2معیار علمی - مهارتی و اخلاقی - تربیتی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: از 190 نفر معلم نمونه کشوری 112 نفر زن و مابقی مرد هستند. اسدی گرمارودی ادامه داد: همچنین از این تعداد 17 نفر مدرک فوق دیپلم، 99 نفر کارشناسی، 71 نفر کارشناسی‌ارشد و 3نفر مدرک دکتری دارند.

به گفته اسدی گرمارودی در مقطع ابتدایی 50 نفر، راهنمایی 39 نفر، متوسطه 52 نفر و در بخش معاونین و مدیران نمونه به‌ترتیب 16 و 33 نفر به‌عنوان برگزیده‌های کشوری در هفته معلم معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز آمار، فناوری و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از سوی وزیر آموزش و پرروش به معلمان نمونه شهرستانی و استانی علاوه بر اعطای تقدیرنامه، به‌ترتیب 5ربع سکه و 3سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

اسدی گرمارودی افزود: 15اردیبهشت ماه نیز با حضور 3هزار و 200 نفر از فرهنگیان از معلمان نمونه کشوری در سالن وزارت کشور تجلیل به عمل می‌آید.وی ادامه داد: فراوانی انتخاب معلمان نمونه در سال گذشته15به یک نفر بود که امسال این فراوانی10 به یک نفر شده است.

کد خبر 106372

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز